Bauen
72# Sladdar över allt med noll koll
Jag åker å tittar förbi,,, se om ni är där...granted79 skrev:2274631några som ska med upp till angeredsrakan om en timme cirkus??? jag o peter1000 ska upp....
Jag åker å tittar förbi,,, se om ni är där...granted79 skrev:2274631några som ska med upp till angeredsrakan om en timme cirkus??? jag o peter1000 ska upp....
Ortefon skrev:2274415Körning Sön 16.00 (pga NANO måste nyktra till)
1. NANO
2. Kvist
3. Plåtslagarn
4. mofoMx (om inte vm i mx)
titta på alltså
5. Rasorblade (om jag får)
6. doro
7. peteR1000
8. Smurfer (om jag fixat nytt bakdäck)
9. Ortefon
10.Bauen.(kan ej ska på kalas)....
Bauen skrev:2275057Ortefon skrev:2274415Körning Sön 16.00 (pga NANO måste nyktra till)
1. NANO
2. Kvist
3. Plåtslagarn
4. mofoMx (om inte vm i mx)
titta på alltså
5. Rasorblade (om jag får)
6. doro
7. peteR1000
8. Ortefon
9. Bauen.(Dyker upp vid 18:00-tiden)..Ringer å kollar var ni är ?? ok ?? Kanske tidigare.. hm ...
Hämtade 2st sulor idag men ska iväg på raj raj
(hoppas ni klarar er utan mig )
NANO skrev:2276271Sorry! kommer inte att köra idag! känner mig bakfull som fan!
hahahahahaPlåtslagarn skrev:2276868Dålig stil när inte reseledaren kommer!
Vi tänkte åkt hem till dig och sparkat på hojen...
Tack alla andra för en kul tur!
NANO skrev:2276877hahahahaha
Bauen skrev:2276977Blir de nåt på Torsdag ?????
Robertzon skrev:2276985Kan vi inte åka nån mer dag typ tisdag eller nåt? kan inte på torsdag ska till amsterdam
crillepille64 skrev:2279397bankörning
--------------------------------------------------------------------------------
Det var premiär tur på bana för mig(KInnekulle ring 2juli).Det var värkligen roligt snacka om att få blodad tand.Tyvärr fick jag svart flagg för hög ljudnivå (111db),då mätte dom i depån när jag körde förbi på rakan.
muhahaha!!!!!
blev du förvånad
Fan vad kul, måste hänga på någon gång.crillepille64 skrev:2279397bankörning
--------------------------------------------------------------------------------
Det var premiär tur på bana för mig(KInnekulle ring 2juli).Det var värkligen roligt snacka om att få blodad tand.Tyvärr fick jag svart flagg för hög ljudnivå (111db),då mätte dom i depån när jag körde förbi på rakan.Fick sätta i en insats så var det okej,märkte bara lite efekt förlust på rakan,det tog 100 meter längre bara innan varvtals stoppet gick in vid 170km/t.Blev förvånad över väggreppet,äfter ett par pass när hornen hadde kommit ut var det vild sastsning blev väl lite rädd när jag kastade ner hojen i första höger böjen äfter rakan,när fot pinnen tog i.Det var då jag jagade en sport hoj tappade 20-25 meter på rakan men tog in det i första böjen.Fy faaaan vad skoj.
Men det var inte roligt när man ligger i kurvan och tycker att det går fort så kommer en classic 250 tvåtaktare och blåser förbi på utsidan.
Senare på äftermiddagen tappade jag insatsen på banan och brände bort ullen som är längst bak på dämparn.Bara hem och laga men jag är gätte nöjd med dan ändå.PS jag hittade den igen det hade börjat glöda runt den i grässet så, den var varm.
Det var en aprilia som gick om kull hoppas det inte blir alför dyrt att laga den ,det var väl den ända avåkningen med hoj skada.PS det gick bra för han tror jag för han gick därifrån sen
doro skrev:2278763Tycker de låter som en bra ide. jag och brossan kan inte på torsdag heller då vi skall till tyskland och bunkra..
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |