go kvällstur blev det...iaf fram tills hjulet fastnade och ALLA bultar till bakdrevet var lösa/ur..
Hur fan har du lyckats med det?
go kvällstur blev det...iaf fram tills hjulet fastnade och ALLA bultar till bakdrevet var lösa/ur..
bra fråga, såg nästan arrangerat ut.. helt skadat att alla var på väg ur oxå, inte bara en.. jäkla tur att man precis skulle köra och det låste sig i typ 5 km/h och inte i en högfartsuilii. Nu blir det ut o köpa nya skruv
Nu blir det ut o köpa nya skruv
Det e vanligt att de vibbrerar loss. Som Petter säger, använd loctite! O kolla gärna över dem då o då, har de lossnat så mycket en gång kan de ha slevat till hålen i navet o lossnar lättare nästa gång, trots loctite.bra fråga, såg nästan arrangerat ut.. helt skadat att alla var på väg ur oxå, inte bara en.. jäkla tur att man precis skulle köra och det låste sig i typ 5 km/h och inte i en högfartsuilii. Nu blir det ut o köpa nya skruv
Har sett att Biltema har dom bultarna.
http://biltema.episerverhotell.net/sv/Bil---MC/MC/Tillbehor/Bultsats-bakdrev/
Hörni ni som vet allt om Göteborg...
Jag ska ju renovera motorn i min 525a i slutet av denna månad, och tänkte då försöka få min ventilsäten Mira-frästa, så nu undrar jag var man bäst kan få detta gjort här i trakten? Fick tips om Axelsson Engineering av en kille på skolan, men 7 mil enkel resa känns lite väl långt att bege mig då jag tycker det borde finns någon kring stan.
Några tips?
Jag funderar på om inte Janne i Kungsbacka kan fixa det åt dig. Han är rätt billig också. Har du vägarna förbi verkstaden i veckan så kan du få numret.
Perfa. Kommer nog komma till verkstan någon dag så småningom, Alex ska hjälpa mig NC-fräsa en födelsedagspresent åt mor. När är du där?
Blubb blubb
Blubb blubb
[YOUTUBE-ID]xhvzEqZVm1I[/YOUTUBE-ID]
Blubb blubb
[YOUTUBE-ID]xhvzEqZVm1I[/YOUTUBE-ID]
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S