Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

jenzino

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2007
Ort
Fel sida landet
Hoj
brap
Kan ju jag lika gärna ta o slänga på lite kraschpuckar på min med. Säg bara tid, när och var:tummenupp

min gamla mekhörna är borta nu i och med dumjävlarna som bröt skiten så vi behöver nån villig själ med garage bara. :)

Möjligen lite småpill inför onsdagsträningen?
Ska vi fixa till den på onsdag förmiddag och dra ner den till banan?:yoparty

åååhh.. det där lät ju som musik i mina öron! hade ju vart riktigt jäkla skoj. förutom nämnda saker är det väl bara uppsamlare så är det klart?
 
Last edited:

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
gött, jag har inga avancerade grejer så det löser jag nog men det är alltid roligare med sällskap. en och annan extra hand kan ju alltid komma väl till pass oxå ifs. och du, lös semester nu så vi "slipper" anpassa oss till vanliga dödliga arbetstimmar. :) :näsblod

haha.. kan på torsdag 18:tummenupp
 

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Ort
Hellvängen
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
min gamla mekhörna är borta nu i och med dumjävlarna som bröt skiten så vi behöver nån villig själ med garage bara. :)



åååhh.. det där lät ju som musik i mina öron! hade ju vart riktigt jäkla skoj. förutom nämnda saker är det väl bara uppsamlare så är det klart?

Lätt, ska fixa det med då jag tappade mitt ena kärl i helgen, Tror Dennis & co ska med till borås med...
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Jag och Rick ska träffas kl. 18.00 på GP imorgon för blandad körning. Den som vill får gärna följa med.
 

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
när och var ska du fixa? jag är lite osäker på hur "enkelt" det blir för min del för jag måste borra o dona för gängstavarna..

Låter som en aktivitet vi kan göra på KMK. Hur låter imorgon kväll? Jag har en liten pelarborr där o ett litet skruvstäd som kan va användbart.

Vilka vill mingla o meka på KMK på torsdag kl 19 o framåt?
1. Karin
2.
3.
4...
 

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Ort
Hellvängen
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Vilka vill mingla o meka på KMK på torsdag kl 19 o framåt?
1. Karin
2.
3.
4.
101. Kolle, kan va nåt, så kan vi ju försöka byta din stöt med...
 

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Vilka vill mingla o meka på KMK på torsdag kl 19 o framåt?
1. Karin
2.
3.
4.
101. Kolle, kan va nåt, så kan vi ju försöka byta din stöt med...

Ska du till viskafors ida? Isåfall kanske du kan få min stöt från testo? Ja har inte snackat mä han.
 

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Ort
Hellvängen
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Ska du till viskafors ida? Isåfall kanske du kan få min stöt från testo? Ja har inte snackat mä han.

Inga andra som ska åka så då skiter jag i det med :(
Men jag kan ju försöka få han till stan imorgon annars, ska ge honom ditt nummer med...
 

Dagotto

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2010
Ort
Mölndal
Hoj
KTM 660 -04 , KTM 525 exc -05
Tänkte dra ut en sväng idag och leka lite (träna) om någon är sugen på att hänga med så hör gärna av er.
0736179060:tummenupp
 

jenzino

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2007
Ort
Fel sida landet
Hoj
brap
hade lite klipp från söndagskvällen på iPhonen och lekte lite för skojs skull med iMovie... kass kvalle och inga redigeringskunskaper senare men allt som innehåller hoj brukar ju funka :D

[YOUTUBE-ID]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ONbdJ3alj3A&hl=sv_SE&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ONbdJ3alj3A&hl=sv_SE&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]
 

Vael

Pimpstarlife.com
Gick med
16 Jul 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Letar
hade lite klipp från söndagskvällen på iPhonen och lekte lite för skojs skull med iMovie... kass kvalle och inga redigeringskunskaper senare men allt som innehåller hoj brukar ju funka :D

Taget av världens tyyyyp bästaste fotograf... Småkids från kungsbacka blir dock nervösa när man filmar för nära haha men så är det med skejtfilmande i blodet :yoparty
 

Aggelito

Superhjälte
Gick med
5 Jan 2010
Ort
Gothia
Hoj
Seckssecksti
Tydligen inte bara i Tynneryd som det bor idioter.. Har precis varit hos Polisen i Lerum och identifierat min 625 som stals förra året! Hoppas fanskapet dog när han krockade!!!!

Död åt alla mc-tjuvar!!!:mad:
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
hade lite klipp från söndagskvällen på iPhonen och lekte lite för skojs skull med iMovie... kass kvalle och inga redigeringskunskaper senare men allt som innehåller hoj brukar ju funka :D
Taget av världens tyyyyp bästaste fotograf... Småkids från kungsbacka blir dock nervösa när man filmar för nära haha men så är det med skejtfilmande i blodet :yoparty

:hihi

__________________________
By the way, kolla här :banana
http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=228838
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top