Bara därför skriver jag inte upp mig!
Men dyker upp vid 12 om det inte spårar ur på lördag
e de 12 eller 11 nudå?
Tror ja köpte detta på biltema:Var köper jag batteri till 525an billigast/smidigast? Biltema? Johans? Batterilagret? Vad tror folket kalaset kan gå på?
Tack på förhand.
såja, inte bli ledsen
1.EBMisDead
2.SilverJonten
3.Dezeo
4.Jon as
5.Marvor
sex. Paser
71Rasorblade
8.
909. Jippo
10.
Det gör det väl aldrig?
Tror ja köpte detta på biltema:
80813 12 5 114 x 69 x 109 2,16 kg 269,00
http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/MC/Batteri/Gel-batterier-for-MC-och-skoter/
Funkar fin fint.
Var hälsade ärade kamrater.
Om en eller två utbölingar i form av boråsområdesåkare vill ta en sväng med er, hur går man tillväga? Hänger ni bara i närområdet eller åker ni utanför stadsgränsen någon gång? PUSS
Varför finns de ingen "aktiv" tråd där icke motardåkare tar sig en söndagstur? man e ju jävligt sugen på att köra, men de e fan inte skoj att köra själv.
Känner mig lite som det där hassan klippet där dom ringer en HD klubb och frågar om man kan bli medlem, fast han kör en kawa 125a.
Men, finns de plats för en Ducati Monster åkare? Är så jävla rostig, men hade varit skoj att hänga på lite för att känna på lite sköna vägar. Har inte en susning om nån bra väg här i gbg området då jag inte haft hojen här nere innan.. Dock så tillhör jag väll kategorin "nybörjare", dvs inge slanga på bakhjulet här inte. Men kan bjuda på lite skönt brapp brapp, dock med tillhörande ducatimuller..
Klart du får hänga på!!!Varför finns de ingen "aktiv" tråd där icke motardåkare tar sig en söndagstur? man e ju jävligt sugen på att köra, men de e fan inte skoj att köra själv.
Känner mig lite som det där hassan klippet där dom ringer en HD klubb och frågar om man kan bli medlem, fast han kör en kawa 125a.
Men, finns de plats för en Ducati Monster åkare? Är så jävla rostig, men hade varit skoj att hänga på lite för att känna på lite sköna vägar. Har inte en susning om nån bra väg här i gbg området då jag inte haft hojen här nere innan.. Dock så tillhör jag väll kategorin "nybörjare", dvs inge slanga på bakhjulet här inte. Men kan bjuda på lite skönt brapp brapp, dock med tillhörande ducatimuller..
Hehe nä, men tänkte mest på att det inte var ngn "schemalagd" körning i helgen i den tråden.. Har för en gångs skull en helg "fri", samt hojen i götet, dessutom utlovas det ju kalasväder.
någon som skall ut imorgon? jag är nog sugen på en tur både lördag och söndag...
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|