Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Tink

Live it, Love it, Ride it!
Gick med
15 Oct 2010
Hoj
XT660X -08, WR250X -08
Ni e inte friska.. 11:00 på en söndag.... jävla småbarnsföräldrar :p

Freddan.

Ny medlem
Gick med
14 Aug 2007
Hoj
jupp
1.EBMisDead
2.SilverJonten
3.Dezeo
4.Jon as
5.Marvor
sex. Paser
7.kaffekoppen
71Rasorblade
8. Krillan
909. Jippo
10.

Ah, äntligen! Fick ledigt där hemma, det ska bli jävligt kul att hänga på! :)

Tink

Live it, Love it, Ride it!
Gick med
15 Oct 2010
Hoj
XT660X -08, WR250X -08
1.EBMisDead
2.SilverJonten
3.Dezeo
4.Jon as
5.Marvor
sex. Paser
7.kaffekoppen
71Rasorblade
8. Krillan
909. Jippo
10. Odio (hävdar fortfarande att 12:00 e för tidigt en söndag)
11:

Oyy hur blir de med vår fina brunch då för dom som brukar hänga där ?

markimark

Underlagskontrollant #17
Gick med
27 Feb 2011
Hoj
Nyskild.
Var hälsade ärade kamrater.

Om en eller två utbölingar i form av boråsområdesåkare vill ta en sväng med er, hur går man tillväga? Hänger ni bara i närområdet eller åker ni utanför stadsgränsen någon gång? PUSS :brinnerup

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Var hälsade ärade kamrater.

Om en eller två utbölingar i form av boråsområdesåkare vill ta en sväng med er, hur går man tillväga? Hänger ni bara i närområdet eller åker ni utanför stadsgränsen någon gång? PUSS :brinnerup

vi åker överallt.....:rolleyes:
vår favvobutik ligger ju i Borås (Bergmans):D

DucceMonster

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2010
Hoj
2002 Ducati Monster 900 I.E Dark
Varför finns de ingen "aktiv" tråd där icke motardåkare tar sig en söndagstur? man e ju jävligt sugen på att köra, men de e fan inte skoj att köra själv.

Känner mig lite som det där hassan klippet där dom ringer en HD klubb och frågar om man kan bli medlem, fast han kör en kawa 125a.:gnissla

Men, finns de plats för en Ducati Monster åkare? :) Är så jävla rostig, men hade varit skoj att hänga på lite för att känna på lite sköna vägar. Har inte en susning om nån bra väg här i gbg området då jag inte haft hojen här nere innan.. Dock så tillhör jag väll kategorin "nybörjare", dvs inge slanga på bakhjulet här inte. Men kan bjuda på lite skönt brapp brapp, dock med tillhörande ducatimuller..

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Varför finns de ingen "aktiv" tråd där icke motardåkare tar sig en söndagstur? man e ju jävligt sugen på att köra, men de e fan inte skoj att köra själv.

Känner mig lite som det där hassan klippet där dom ringer en HD klubb och frågar om man kan bli medlem, fast han kör en kawa 125a.:gnissla

Men, finns de plats för en Ducati Monster åkare? :) Är så jävla rostig, men hade varit skoj att hänga på lite för att känna på lite sköna vägar. Har inte en susning om nån bra väg här i gbg området då jag inte haft hojen här nere innan.. Dock så tillhör jag väll kategorin "nybörjare", dvs inge slanga på bakhjulet här inte. Men kan bjuda på lite skönt brapp brapp, dock med tillhörande ducatimuller..

Missat "stora körtråden" ? :)

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=83856

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke

Klart du får hänga på!!!:tummenupp

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Hehe nä, men tänkte mest på att det inte var ngn "schemalagd" körning i helgen i den tråden.. Har för en gångs skull en helg "fri", samt hojen i götet, dessutom utlovas det ju kalasväder.

KMK har körning på lördagen:
http://kortedalamotorklubb.com/forum/viewtopic.php?t=3508

Vet inte ålder på dig, men jämför man med motardfolket så är det lite äldre folk som kör touringen i KMK, men det behöver ju inte vara någe dåligt. De vet säkerligen 100 roliga vägar i göteborgsområdet, normalt har de körningar på tisdagar och torsdagar. Tisdagarna är det lite högre tempo på, många av de som kör är gamla rejsinggubbar. :)

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj
Yamaha R1 -05 & KTM 525 EXC Factory SM
någon som skall ut imorgon? jag är nog sugen på en tur både lördag och söndag...

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0