Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

0koll

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2005
Hoj
690 smc-11 viiit
Tackar oxå hade tappat körningen förra året men nu är det på topp igen efter buskul igår:yoparty

DucceMonster

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2010
Hoj
2002 Ducati Monster 900 I.E Dark
jenzino skrev:
Fan va skoj det var idag, tack för det gubbs! :yoparty Cred till Jonas som tog oss på en sjukt bra mix av sköjvägar :tummenupp Fick ihop det till 15 motarder genom hela körningen! :banana

15 motarder och 1 monster om jag får be :).. Men jag säger detsamma, jävligt skoj att hänga på er, blev dock lite nervös av att köra grusväg, det är man ju inte allt för van vid, men de gick ju bra de me :gnissla. Höll dessutom på att klota när vi var på väg tillbaks, i en korsning. Fick framhjulssläpp i lite grus när jag skulle svänga i en korsning, var 1cm från att bränna upp på refugen med en buss bakom mig. Men tur att man körde sist i ledet så ingen såg :)..

Man blir ju dock svårt sugen att köra mer nu, men så sitter man ju på jobbet och vädret är lika bra som igår. :huvet

Dezeo

When in doubt, throttle out.
Gick med
24 May 2009
Hoj
Husqvarna 701 Enduro - 17 & Triumph Bobberville -66
aja, en skitkass parkering då... Men jag behöver ändå ett nytt bromshandtag :p

Dezeo

When in doubt, throttle out.
Gick med
24 May 2009
Hoj
Husqvarna 701 Enduro - 17 & Triumph Bobberville -66
Tack för det jenizno, hade varit nice. ^^ men jag ska ändå hasa mig iväg till Cross enduro och inhandla lite med olja och filter någon dag, får väl hoppas att de har något lämpligt hemma :)

@ Rejsorblejd
Nej jag har ju inte det.. har inte tyckt att det va nödvändigt.. men obviously är det väl de.. :D blir till att åka förbi feltema och införskaffa deras hittepå ^^

Sitter även på motostrano och kollar på andra skydd än mitt skinnställ... :D man har ju inte råd med allt bara =/

Last edited:

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Tack för det jenizno, hade varit nice. ^^ men jag ska ändå hasa mig iväg till Cross enduro och inhandla lite med olja och filter någon dag, får väl hoppas att de har något lämpligt hemma :)

@ Rejsorblejd
Nej jag har ju inte det.. har inte tyckt att det va nödvändigt.. men obviously är det väl de.. :D blir till att åka förbi feltema och införskaffa deras hittepå ^^

Sitter även på motostrano och kollar på andra skydd än mitt skinnställ... :D man har ju inte råd med allt bara =/

Vi har 15% rabatt hos Bergmans Motor i Borås!:D
Bara säg att du kommer från Supermoto maniacs från Göteborg.:yoparty

Tintin

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Hojlös-beslutsångest R/RR
Nån som har koll på om och var man kan köpa fram mask dekaler nånstans till 690in utan att köpa ett helt kitt?

Nån som har en svart mask resp smc-2010 svart/vit hojta gärna till via mail eller PM.

SilverJonten

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2007
Hoj
KTM690E/SMC, KXR250, Artic Cat 550 / ZR800
Nån som har koll på om och var man kan köpa fram mask dekaler nånstans till 690in utan att köpa ett helt kitt?

Nån som har en svart mask resp smc-2010 svart/vit hojta gärna till via mail eller PM.

Ring Kust på Bergmans Motor o kolla

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...