jenzino skrev:Fan va skoj det var idag, tack för det gubbs! Cred till Jonas som tog oss på en sjukt bra mix av sköjvägar Fick ihop det till 15 motarder genom hela körningen!
sjukt nice dag idag! ^^ Lyckades t.o.m. klara av årets första vurpa
aja, en skitkass parkering då... Men jag behöver ändå ett nytt bromshandtag
aja, en skitkass parkering då... Men jag behöver ändå ett nytt bromshandtag
vet inte om det passar men har ett AIR bromsgrepp liggande till ktm 00-04. Men din är nyare än så va? Husa och KTM brukar ju vara same same tänkte jag..
Tack för det jenizno, hade varit nice. ^^ men jag ska ändå hasa mig iväg till Cross enduro och inhandla lite med olja och filter någon dag, får väl hoppas att de har något lämpligt hemma
@ Rejsorblejd
Nej jag har ju inte det.. har inte tyckt att det va nödvändigt.. men obviously är det väl de.. blir till att åka förbi feltema och införskaffa deras hittepå ^^
Sitter även på motostrano och kollar på andra skydd än mitt skinnställ... man har ju inte råd med allt bara =/
Nån som har koll på om och var man kan köpa fram mask dekaler nånstans till 690in utan att köpa ett helt kitt?
Nån som har en svart mask resp smc-2010 svart/vit hojta gärna till via mail eller PM.
Ingen körning i helgen? Ser ut att bli hyfsat fint väder på söndag, dock "bara" 13°C
Ingen körning i helgen? Ser ut att bli hyfsat fint väder på söndag, dock "bara" 13°C
Byt hoj!!!!!!!!!!!!!
Sxv, husa, husa, sxv... Snacka om dilemma. Får köpa båda helt enkelt?!
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|