Plåtslagarn
Regn är vått!
dewil skrev:2363949haha.. ja tysken e inte vass men "bruden" gör ju att man inte kollar på flaskan!
Hänger du ofta där? Får vi se dewil i "carbonfiber-edition" snart...
dewil skrev:2363949haha.. ja tysken e inte vass men "bruden" gör ju att man inte kollar på flaskan!
Plåtslagarn skrev:2364897Hänger du ofta där? Får vi se dewil i "carbonfiber-edition" snart...
denna måste ses!dewil skrev:2364979Bidde ingen carbonfiber edition utan den billigare "schlager-varianten"
Annars är det bara att komma upp emot kungälv och köramofoMx skrev:2365084Slutar de regna är ja på i eftermiddag!
är det fortfarande shell ullevi vid 17:30 som gäller?????
mofoMx skrev:2365084Slutar de regna är ja på i eftermiddag!
är det fortfarande shell ullevi vid 17:30 som gäller?????
Kvist skrev:2365106Annars är det bara att komma upp emot kungälv och köra
Hur som helst är det inget regn här än så länge, ser ut att regna gött på de som går gång nu han med nr 703 har mycket håriga axlar eller något alltså
peteR1000 skrev:2365148Vänta du, regnet kommer säkert
Haha såg också den håriga stackarn på tv nyss, han borde ju bli ett antal kg tyngre i regn
Küngen skrev:2365008< denna måste ses!
Kvist skrev:2365721Inget förändrat idag angående körning?
Inge skoj att köra 3 mil och sedan är ingen där, det har börjar regna här hemma precis.
doro skrev:2363458shell ullevi går nog men lär ju vimla av batongar runt själv a stadion
doro skrev:2365948jag måste bara säga det. vad var det jag sa?! var tydligen ganska mycket där. hoppas dem int var allt för stygga mot er .... att dem alltid skall förstöra det roliga vi har
doro skrev:2365948jag måste bara säga det. vad var det jag sa?! var tydligen ganska mycket där. hoppas dem int var allt för stygga mot er .... att dem alltid skall förstöra det roliga vi har
NANO skrev:2366631tur att jag inte hängde med!! skulle nog ha fått böter!!!!!!
nej för jag e BLATTE!!!!!!!!!Muggen skrev:2366659Bakdäcket igen?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |