Plåtslagarn
Regn är vått!
peteR1000 skrev:2370197tackar också gör en trevlig kväll o natt!!! Sov dock genom hela efterfesten
Hur mår skallen? Min hals mår mindre bra...
Fan! Sov nu....
peteR1000 skrev:2370197tackar också gör en trevlig kväll o natt!!! Sov dock genom hela efterfesten
Hur mår skallen? Min hals mår mindre bra...
dewil skrev:2370268ja tack för igår! Det va riktigt kul! Hoppas ni kunde ha kul även om jag åkte hem lite tidigt...
Är det nån som e sugen på lite bonde-fest med fula brudar så jobbar jag på Kajskjul 8 ikväll. Och jag lovar att begära leg på dig Plåtis!
/Will
doro skrev:2370479står du vakt dewil? lingonarmen kanske blir en tripp dit och fixar lite jobb till dig
dewil skrev:2370483entré-värd kallas det ... dessutom har jag fullt up med pinsamma vuxna som inte vart fulla på 10 år! jäkla ar
doro skrev:2370498hahaha.. ja kan tänka mig det. entrevärd, låter lite mer. inget köra idag? öva på slagning?
ge mig en minut att mobilisera mig så kan det bli slagning m.mdoro skrev:2370498hahaha.. ja kan tänka mig det. entrevärd, låter lite mer. inget köra idag? öva på slagning?
dewil skrev:2370514jag kommer vara i Allum med hojen vid ca 15-tiden. Så kom dit så kan vi åka o öva!
Skicka ett mess eller nslå en pling.
0703-600 261
Kvist skrev:2370520ge mig en minut att mobilisera mig så kan det bli slagning m.m
en minut i detta fall är nog närmare en timme dock
mofoMx skrev:2372389ingen som e sugen på att köra en sväng idag!!!!!!!
dewil skrev:2372411jo men e det inte djävligt blött ute? Mitt backdäck fick bekänna färg igår vad det gällde blöt-körning och det blev kraftigt IG!
mofoMx skrev:2372525vet inte????
I los angered är det torrt iaf!
doro skrev:2372572hA VARIT OCH KÖRT EN SVÄNG I GÖTEBORG NU OCH DT ÄR TORRT ÖVER ALLT.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|