peteR1000 skrev:2376451ja det var skoj! Jag, Johan och Johnny Bravo avslutade kvällen med en Ove's! Gôtt Mos!
blev man mätt ida igen!
peteR1000 skrev:2376451ja det var skoj! Jag, Johan och Johnny Bravo avslutade kvällen med en Ove's! Gôtt Mos!
Alming skrev:2376549Haha, jasså, då var det Er vi träffade på på Härskogsvägen då.
Jag och Pysch stod vid kanten, ni var duktiga på att heja allihop hehe!
Rock on!
peteR1000 skrev:2376576Ni skulle hängt på ju!
ja! det va Jonny Bravo med sin slöa R1 måste vara kina import!!Alming skrev:2376613Haha, så fort som det gick, hade ni antagligen varit i landvetter innan vi fick på oss hjälmarna!!!
Gött ljud när RETTAN drog på i kurvan iaf (JonnyBravo)???
Alming skrev:2376613Gött ljud när RETTAN drog på i kurvan iaf (JonnyBravo)???
NANO skrev:2376721ja! det va Jonny Bravo med sin slöa R1 måste vara kina import!!
Fan nu får jag köpa mig en ny kamera bara för att jonny ska sluta mobba mig!!johnny bravo skrev:2376742Japp de e mina triovaler som skramlar fint
synd bara att man aldrig får höra hur dom låter själv...
ne hoppas ja får loss pengar nu så ja kan köpa min egen KTM.
Passa dig "SVENNE" ja vet vart din 1.3pix kamera bor
Även kallad göteborgsandanAlming skrev:2376765Hahaha, rå men hjärtlig *mobbing*
NANO skrev:2376773Fan nu får jag köpa mig en ny kamera bara för att jonny ska sluta mobba mig!!
Undrar hur många pixel den på ! den måste ha mer än 1,3 annars vill jag inte ha den....Plåtslagarn skrev:2376812Hitta en sån här på Blocket, NANO!!!! Du kanske inte behöver lägga sååå mycket emellan.....
Såg ut att vara en 2pixel, om du skruvar lite på den kan du få upp den i otroliga 3,2pixlar har jag hörtNANO skrev:2376832Undrar hur många pixel den på ! den måste ha mer än 1,3 annars vill jag inte ha den....
ska ta och ringa på annonsen imon och fråga (eee kompis va e sista pris)Kvist skrev:2376843Såg ut att vara en 2pixel, om du skruvar lite på den kan du få upp den i otroliga 3,2pixlar har jag hört
Rasorblade skrev:2374271ngn vi känner!!!
Jag är på, slutar 17 och så behöver jag lite tid att hämta maskinen. Men efter 17.30 bör jag kunna vara på väg. Kolla in om 2 timmar eller något när nästa rast ärdoro skrev:2377811blir det körning idag? (om vädret håller i sig )
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|