Bombis
Ny medlem
- Gick med
- 19 Jun 2005
- Hoj
- Nu: Honda CBR 1000RR - Fireblade (2006), GRC kopia (minimotor) Förr: KTM 625 -04'a, RD 350
Spidermoto skrev:2302261Kända namn? Vem vill du ha med? Paris Hilton?? Ha ha..
Spidermoto skrev:2302261Kända namn? Vem vill du ha med? Paris Hilton?? Ha ha..
Tyvärr så är det bara -05 och nyare (av KTM) som har starkare ram för att klara 2st personer på. Bästa är väl att ragga upp en villig snubbe med sportbåge....Muggen skrev:2302053Har ni någon hoj att sitta bakpå för filmning?
Bombis skrev:2302391Tyvärr så är det bara -05 och nyare (av KTM) som har starkare ram för att klara 2st personer på. Bästa är väl att ragga upp en villig snubbe med sportbåge....
Bombis skrev:2302391Tyvärr så är det bara -05 och nyare (av KTM) som har starkare ram för att klara 2st personer på. Bästa är väl att ragga upp en villig snubbe med sportbåge....
Rasorblade skrev:2302426NANO!! Han har en 05:a + pass.pinnar = touringhoj
Muggen skrev:2302434Haha, dåså.. då behöver ni inte mig
Rasorblade skrev:2302440Har du fixat hojen?!
Opps, trodde du erbjöd dig att följa med bak på någon och filma men det var tvärt om. Du erbjöd dig att någon följde med och filmade bakom dig (antar jag). Isåfall kanske någon har en polare som vill följa med på en tur och sedan stanna vid något schysst ställe och leka lite (som vet hur en kamera fungerar)?Muggen skrev:2302434Haha, dåså.. då behöver ni inte mig
De kan va jag.. .. hmmmmm hi hi hi... Jag kan nog komma efter 20:00-tiden,,men jag ringer å kollar.... Hoppas ni får kul ikväll....Küngen skrev:2302016Shiiit... va många vi blir idag
Synd att det fattas några kända namn, hoppas ni kommer...
Paris är aldrig fel...Spidermoto skrev:2302261Kända namn? Vem vill du ha med? Paris Hilton?? Ha ha..
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|