kesokungen
13#
Annars finns ju parkering vid Freeport, Kungsbacka.
Ja den är ju stor iaf.. men många kommer nog att tycka den ligger för långt bort tyvärr...
är ju ca 3mil enkel resa
Annars finns ju parkering vid Freeport, Kungsbacka.
Jepp!
Du får fjäska för Jezus så du får lasta din hoj i hans släp
Ädit: Ca 2 mil till Kungsbacka. Inte så jeffla blodigt...
Ja den är ju stor iaf.. men många kommer nog att tycka den ligger för långt bort tyvärr...
är ju ca 3mil enkel resa
Ääsch, kom igen nu. Klart vi ska dit imorn. Man kan ju iaf testa?
vart har ni/du fått tupperware ifrån? tupper antar jag kommer från mitt nick men helheten?
och jag kan inte hjälpa att mina päron inte pippa lite tidigare så jag inte har åldern inne för att köra större hoj. och så galen som handäringa _jezus_ (stavning) är och kör utan kort vågar man ju inte vara
mohaha så ska jag med göra med mina framtida dejter. ta hem dom å sätta sej vid datan på sh
ett försök att få på motardhjulen lite tidigare... någon som råkar ha en svarv hemma lr nån som känner nån snubbe som jobbar med det och har lust att hjälpa mej?
enligt ritningen med massiga alustänger á 40 resp 30mm.
alltså borra hål rakt igenom och svarva ner dom...
någon som känner sej manad?
Du har glömt längd måttet på 4 av profilerna. Ligger en firma vid Röda Sten som har svarvar m.m. Kostar ju dock...
haha de roliga e att hon gillar hojar..och sen så är jag inte så våghalsig jag körde bara bort till garaget som är precis där vi körde. så de blev bara lite gran på gatan
det vet jag. och det beror på att jag har material som är grovkapat och dom måtten jag inte har angivit är skit samma, det som är kvar skall vara kvar lixom.
gå till företag som officiell kund är inget att tänka på... jag sommarjobbade på eliasson och lunds mekaniska verkstad förra sommaren. jag gick till dom och fixade materiel men jag fick aldrig tillräckligt bra kontakt med någon så jag kan med och be dom göra jobbet efter arbetstid. och dom på kontoret är griniga som fan så jag slår vad om att dom skulle låta mej betala fullpris.
har gått på den äckliga pundarskolan som ligger där.
Ok.
15 min. jobb det där. Gå dit med en stor påse bullar + ett packe kaffe och se riktigt ynklig ut. Säg att du har sommarjobbat där. Så hemska kan dom inte vara.
Kolla med "limstift" om han kan hjälpa dig med svarning/fräsning.
Är det någon som ska köra idag söndag.Är sugan på en busväng nu när jag inte har kört på en månad
Drar mig till arendal då är där vid ca1330
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |