Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Jepp!
Du får fjäska för Jezus så du får lasta din hoj i hans släp :hihi

Ädit: Ca 2 mil till Kungsbacka. Inte så jeffla blodigt...

utan stator.... joooo:D

har kört en vända torslanda-lindholmen igår. och torslanda-tuve + de jag körde där.

och jag kom inte hem idag. fick gå en jävla bit:huvet. men på mådag har jag ny stator förhoppningsvis. vart bor _jezus_?

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Ääsch, kom igen nu. Klart vi ska dit imorn. Man kan ju iaf testa?

näfan hojen får nog stå imån. varmt och ingen vind = wakeboard:yoparty

ett försök att få på motardhjulen lite tidigare... någon som råkar ha en svarv hemma lr nån som känner nån snubbe som jobbar med det och har lust att hjälpa mej?

enligt ritningen med massiga alustänger á 40 resp 30mm.

alltså borra hål rakt igenom och svarva ner dom...

någon som känner sej manad?:D

Last edited by a moderator:

_jezus_

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2007
Hoj
Kawasaki kxf450
vart har ni/du fått tupperware ifrån?:D tupper antar jag kommer från mitt nick men helheten?:va

och jag kan inte hjälpa att mina päron inte pippa lite tidigare så jag inte har åldern inne för att köra större hoj. och så galen som handäringa _jezus_ (stavning) är och kör utan kort vågar man ju inte vara:rolleyes:

mohaha så ska jag med göra med mina framtida dejter. ta hem dom å sätta sej vid datan på sh:yoparty

haha de roliga e att hon gillar hojar..och sen så är jag inte så våghalsig:) jag körde bara bort till garaget som är precis där vi körde. så de blev bara lite gran på gatan:):yoparty

Smurfer

Filosofie kandidat
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
KTM

ett försök att få på motardhjulen lite tidigare... någon som råkar ha en svarv hemma lr nån som känner nån snubbe som jobbar med det och har lust att hjälpa mej?

enligt ritningen med massiga alustänger á 40 resp 30mm.

alltså borra hål rakt igenom och svarva ner dom...

någon som känner sej manad?:D

Du har glömt längd måttet på 4 av profilerna. Ligger en firma vid Röda Sten som har svarvar m.m. Kostar ju dock...

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Du har glömt längd måttet på 4 av profilerna. Ligger en firma vid Röda Sten som har svarvar m.m. Kostar ju dock...

det vet jag. och det beror på att jag har material som är grovkapat och dom måtten jag inte har angivit är skit samma, det som är kvar skall vara kvar lixom.

gå till företag som officiell kund är inget att tänka på... jag sommarjobbade på eliasson och lunds mekaniska verkstad förra sommaren. jag gick till dom och fixade materiel men jag fick aldrig tillräckligt bra kontakt med någon så jag kan med och be dom göra jobbet efter arbetstid. och dom på kontoret är griniga som fan så jag slår vad om att dom skulle låta mej betala fullpris.

så sa farsan att han kunde fixa det nåstans på volvo lastvagnar där han jobbar. problemet är att dom har semester fortfarande. antagligen får jag vänta på att dom börjar igen. va bara ett försök till att få de gjort lite snabbare. skall göra adaptrar till oken och skivorna sen oxå så det kommer ta ett tag till innan dom sitter på:(

fan va långt de blev nu då:D

haha de roliga e att hon gillar hojar..och sen så är jag inte så våghalsig:) jag körde bara bort till garaget som är precis där vi körde. så de blev bara lite gran på gatan:):yoparty

gött med brudar som gillar hojar:yoparty

vart har du garaget? är uppvuxen i dom trakterna du körde mot. har gått på den äckliga pundarskolan som ligger där:huvet.

Last edited:

Smurfer

Filosofie kandidat
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
KTM
det vet jag. och det beror på att jag har material som är grovkapat och dom måtten jag inte har angivit är skit samma, det som är kvar skall vara kvar lixom.

gå till företag som officiell kund är inget att tänka på... jag sommarjobbade på eliasson och lunds mekaniska verkstad förra sommaren. jag gick till dom och fixade materiel men jag fick aldrig tillräckligt bra kontakt med någon så jag kan med och be dom göra jobbet efter arbetstid. och dom på kontoret är griniga som fan så jag slår vad om att dom skulle låta mej betala fullpris.

Ok.
15 min. jobb det där. Gå dit med en stor påse bullar + ett packe kaffe och se riktigt ynklig ut. Säg att du har sommarjobbat där. Så hemska kan dom inte vara.

har gått på den äckliga pundarskolan som ligger där:huvet.
:hihi

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Ok.
15 min. jobb det där. Gå dit med en stor påse bullar + ett packe kaffe och se riktigt ynklig ut. Säg att du har sommarjobbat där. Så hemska kan dom inte vara.

:hihi

tror det är mer jobb än 15 min men men... tänkte börja plasta kåpor nästa vecka så jag har annat att göra så jag behöver inte sitta och rulla tummarna:D

och btw. när jag satt lutad mot hojen och kollade när du körde förut såg jag att dina bakkåpor ser precis ut som mina blivande kåpor gör i mitt huvud. hittade en bild på nån benelli koncepthoj med sjukt snygga bakkåpor. blev stenkär och bestämde mej för att göra så. sen har jag tänkt göra lite kortare bakkåpa för jag gillar den looken. har tänkt som fan och haft sömnlösa nätter å grejer:p så sitter jag å tittar på din hoj å plötsligt slår det mej att det är så jag vill ha det. så bli inte ledsen och bitter när min röv kommer påminna om din:D

och pundarskolan... ja det är en pundarskola. inte för att vara sån men det är mkt invandrare. dom är sketfräcka när dom ska trycka till än i korridoren å allt va de nu e. inget jag bryr mej om då jag är gammal hockeyspelare så märkte jag det så fick dom nog mer ont än jag.

sen näst sista året. våren kom och det var dags att orientera på gympan. kommer in typ först och ska börja byta om och blir helt ställd när jag ser att min tröja är borta:huvet. kollar runt. flippar över och sparkar på lite saker. lugnar ner mej och kollar igenom mina fickor så mobil och mp3 och sånt ligger kvar. men icke. min mp3 va borta. får ytterligare ett utbrott och det var tur att det var robusta dörrar där... detta var i slutet på april/början på maj.

när jag sedan fyller 15 bast 18 maj och får min sproilans aerox och är skitglad. tar den till skolan måndag, tisdag och onsdag. på torsdagen var jag lite sen och ser två nötter står och tittar och går precis när jag kommer. dum som man är gör man misstänker man inget. efter andra lektioner kommer en kille i klassen fram till mej och säger att dessa 2 nötter stått och tittat konstigt på mej och viskat till varandra och säger på skoj att jag ska gå ut å kolla så moppen står kvar. vi hade gympa så jag tog vägen om när jag gick ner till gympasalen och tro påf an så är sadelfacket uppbrutet, två kåpor borta och en kåpa spräckt. dessutom låg min hjälm och ett par handskar under sadeln som inte låg kvar. jag blir rädd/arg/ledsen och ringer farsan. han bara suckar... jag låser upp moppen och dealar med en kompis som bor nära skolan och ber å få ställa in moppen i hans garage. men moppefanskapet startar inte. moppefucko som man var så vista man itne vad tändhatt va så de fick en moppesnubbe hjälpa mej att konstatera. dom snodde alltså 2 kåpor, spräckte en. snodde min hjälm och mina handskar OCH sist och minst min tändhatt:huvet.

tur i oturen så fick några polare som inte hade några gympakläder med sej för sej att gå upp i skogen och leta och dom hittar faktiskt alla grejer utom tändhatten:)

så en tändhatt och ett par skruvar va vad jag fick köpa. den spruckna kåpan bytte dom när moppen va inne på försäkringsgrejs efter jag blivit påkörd. sen fixa farsans kompis sadeln som blivit uppbruten.

så ja. det är en pundarskola som jag mycket väl hade kunnat stryka från min lista av meriter. ungås inte ens med mina gamla kompisar från den skolan.

Jävla helvete nu blev det långt igen... får ta å skärpa till mej.

NS

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Husaberg fe650 04 husaberg 650 fs650 04
Är det någon som ska köra idag söndag.Är sugan på en busväng nu när jag inte har kört på en månad:mad:

Gick med
26 Jun 2004
Hoj
Husa
Är det någon som ska köra idag söndag.Är sugan på en busväng nu när jag inte har kört på en månad:mad:

Ja hur står de till idag, jag är på om nån timme.
skall till borås fram å tebax nu först bara...

bauen
häggen
smurfer
hesus
puffdaddy
rakbladet
dåro
smack
osv....

ingen av er som skall göda soppa kontot???

_jezus_

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2007
Hoj
Kawasaki kxf450
jag e på...idag tänkte jag att jag skulle börja åka och träna lite bakhjul inne vid raksträckorna vid grus gropparna i arendal! finns flera goa rakstreckor därman inte stör nån! efter de är jag på att åka nånstans föt att sätta upp en konbana!

jag nås på mobilen ska ut o lasta in hojen i släpet nu!
0703557619

mvh jezus

NS

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Husaberg fe650 04 husaberg 650 fs650 04
Drar mig till arendal då är där vid ca1330

p_kerttu

Nr 100
Gick med
18 Jun 2007
Hoj
CBR 600R, KTM SMR 450, KTM SX 250
Nån som är sugen på att köra imorgon måndag 6:e aug ?
Och var isåfall ? Har ni hittat ngn bra parkering ?

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept