Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

SilverJonten

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2007
Ort
GBG
Hoj
KTM690E/SMC, KXR250, Artic Cat 550 / ZR800
Ännu en gång tack:tummenupp
Kunde ju vart värre. Glad att min första vurpa inte blev min absolut sista sista, skönt med att wille klarade sig.

Jocke har ju ändå inget för sig om dagarna så du kanske kan ställa in den i hans vardagsrum brevid husan så kan du hämta ut den till helgen?
 

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Sthlm
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
Ännu en gång tack:tummenupp
Kunde ju vart värre. Glad att min första vurpa inte blev min sista sista, skönt med att wille klarade sig.

Ne, för fan! Du kommer nog vurpa flera ggr ska du se:D Skönt att det inte blev några större skador vare sig på er eller hojarna.. Synd på Akran, men det går ju att fixa rätt lätt tror jag med lite träpinnar och sånt:D

Haha Jockes vardagsrum/garage kan man alltid stå i å mecka skit stor plats:arsele

Aja, för fan! Inga problem:yoparty;) Bara bygga nåt!
 
Last edited:

Dual

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Husaberg 650fs, z750-04, Z750-11
Ne, för fan! Du kommer nog vurpa flera ggr ska du se:D Skönt att det inte blev några större skador vare sig på er eller hojarna.. Synd på Akran, men det går ju att fixa rätt lätt tror jag med lite träpinnar och sånt:D



Aja, för fan! Inga problem:yoparty;) Bara bygga nåt!


Drive in!:tungan
 

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Ort
Mölndal.
Hoj
Trampcykel.
Men vad fasen? Förra (och första) gången jag var med och körde, då kraschar en och bryter nyckelbenet efter att jag åkt hem.
Nu kraschar två till, efter att jag åkt hem.

Jag måste sluta åka hem helt enkelt! :rofl

Vad var det som hände egentligen?
Hoppas det gick bra för er båda och att hojarna går att fixa lätt.
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Fy fan, riktigt härlig tur idag tills det small. Det som hände var att ett gäng tjejjer gick vid kanten av vägen varav en kastade ut en mug milshake i vägen. Krillan nitade, om det var för att han har en speciell skräck/fobi för milshake eller om det var för att han blev förbannad o skulle stanna och skälla ut tjejerna vet jag inte. I alla fall, kom jag i hög fart efter lite bakhjul ut ur en rondell och trodde inte Krillan skulle bromsa, blev rejält förvånad och fick inte stop på hojen i tid så jag smällde rätt in bakifrån och tryckte upp hans akrapovic slipon med min framlampa o flög över styret.

Får väl se om du kan laga röret (ny kolfiber ände/topp fanns tydligen att beställa på Johans), annars får vi väl se vad det kostar nytt jämfört med självrisken, så får väl jag bidra lite eftersom jag var ganska vållande :näsblod
(Vad gäller mig beställer jag väl ny lampsats till min hoj via ebay innan veckan är slut)
 

jenzino

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2007
Ort
Fel sida landet
Hoj
brap
Den viktigaste frågan är dock, fick ni raggat upp tjejernas nummer? :tuttar

ps. gött att det gick bra med er iaf. go körning som fan idag, gött att så många dök upp..:tummenupp
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Ha ha, Äsh vem orkar åka ända till Partille för att ligga :rolleyes::hihi
Kom på det sen att man skulle sagt att man behövde allas personuppgifter eftersom dom var vittnen, men ingen av oss var väl riktigt på humör för att ragga efter krashen :näsblod:gnissla
 

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Sthlm
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
Ingen som raggade för att dom va typ 12 år gamla och luktade kiss.. Dom verkade inte ha alla hemma i skallen heller..
 

lg76

dead man walking
Gick med
1 Apr 2007
Ort
göteborg
Hoj
kTm 690 sMc. aPrIlLiA 450 RxV. HuSqVaRnA 450SmR. gixxer 1000 k4
Ingen som raggade för att dom va typ 12 år gamla och luktade kiss.. Dom verkade inte ha alla hemma i skallen heller..

du får det att låta som om det skulle va nått negativt:D "gollum citat"

skönt att det gick bra för er boysenbär
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top