8 bilder säger mer än 8000 ord...
Hahhaaa Grymma bilder
Visst skicka över några bra bilder så leker jag runt liteTjänster o gentjänster... Du e la kung på photoshop? Styla till en fräck bild på mig och de är dina.
Jag har paxat dom med skena ijag kan jag kan!
Ahahah va fan! Det är ju as brant där borta, jävla dåre
Visst skicka över några bra bilder så leker jag runt lite
Tapper tog förhoppningsvisst några skyssta i arendal, men han har inte lagt upp dem än...
Edit: Min första instinkt var att det skulle vara svårt att sätta hoppet, då man måste ge gas för att hålla upp framändan, men då skulle man antagligen missa hela backen och landa plant, vilket skulle bli ett 4-5m drop, vilket också skulle gjort ont. Därför avstod jag från att prova, Niklas tyckte dock i någon sorts delirium att det skulle funka.
Blev lite nattkörning i skogen för mig och silverjonten
Haha, började ni köra vid 22?
Edit: Min första instinkt var att det skulle vara svårt att sätta hoppet, då man måste ge gas för att hålla upp framändan, men då skulle man antagligen missa hela backen och landa plant, vilket skulle bli ett 4-5m drop, vilket också skulle gjort ont. Därför avstod jag från att prova, Niklas tyckte dock i någon sorts delirium att det skulle funka.
Var köper man Talon-drev i gbg??
Var köper man Talon-drev i gbg??
Polarn fick sin motard och cross stulna idag, mitt på dagen. Tre jugoslaver (ålder 30-35) kom i en V70 med blått täckt släp och bar ut hojarna ur garaget. Grannen såg dom. Han bor mitt i Grimmered så det måste ha varit ett rent beställningsjobb.
Motarden är en KTM 525 - 03:a med nr 131 och gul bakgrund.
Crossen är en Kawasaki 250 2-takt 07:a. Delta dekaler på kylarvingarna och inga nummer på plåtarna.
Ser ni eller hör nåt så hör av er.
Skulle inte förvåna mig om det är samma killar som mordhotade mig i somras. Då försökte tre killar stjäla hans cross utanför mig när den stod på släp.
Skillnaden är att vi då var hemma hos mig och det känns långsökt att dom tog hans regnummer på bilen samtidigt som dom försökte stjäla hojen. Dom var heller inte jugoslaver (libyer eller motsvarande) men 50 årig granne har nog inte så bra koll.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|