bilder från dagens körning!!![]()
Snor sista bilden till facebook
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Edit glömde ju tack för körningen, var för jävla roligt! Och tack för du kolla på hojen R!
Last edited:
bilder från dagens körning!!![]()
Tack för en grym körningar idag
Men att olyckan aldrig slutar... skulle skära upp en välbehövlig fralla efter dagens slitkörning när jag känner att det svider till i fingret och halva kökbänken blir täckt av blod![]()
Edit: Varför funkar inte mina smileys?
Aj, Kommer du ha problem att koppla/stoppiebromsa nu? xD
Tack själv alla glada chaufförer!
Ledsen om någon blev besviken över skogsvalet. Hade hojarna bara orkat med 200m ytterligare innan överhetningen hade vi klarat oss riktigt bra. Det var lite synd att det blev så, sorry![]()
, luftfilter tvättas väl och oljas in efter varje körning?
![]()
Om ingen annan känner att dom kan/orkar/vill redigera ihop en film kan jag anmäla mig som frivillig![]()
Riktigt grym körning idag boyz! Sjukt kul att vi blev så många och att vi hade så många kameror. Hade vart fett att samköra lite material så vi kan slänga ihop en skön compilationrulle ala Pimpstar.![]()
Inga crasher och alla överlevde, riktigt bra dag!... även om FastMan nog ligger i dropp pga uttorkning vid det här laget![]()
Ni två som hade sånnadär gummipungar som man kan hänga på hojen, jag har letat sketa länge efter sånna. vart va det ni fann dem?
Lägger upp mitt material i Dropbox. Men för fan, använd inte nån sån där jävla hiphopsmörja nu![]()
Lite nyfiken bara... vad är dropbox?
Om ingen annan känner att dom kan/orkar/vill redigera ihop en film kan jag anmäla mig som frivillig![]()
Ni två som hade sånnadär gummipungar som man kan hänga på hojen, jag har letat sketa länge efter sånna. vart va det ni fann dem?
Vadå för pungar?
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy