Freddan.
Ny medlem
Knotterdäck? Du får ju slänga på motardisarna
Ja, det var dem som satt på, jag orkade inte skifta hjul, lat som man är. Jag skulle egentligen bara testa den nya drevningen... i 1,5 timme.
Knotterdäck? Du får ju slänga på motardisarna
Har en fråga om däck.
Undrar om någon kan rekommendera bra däck, inte alltför dyra, som funkar bra på gata och grus (lite offroad kanske?).
Inte sånna feta "dubbar" (vet att det inte heter så) som det är på crossdäck, utan bara grovt mönstrade typ?
Har en fråga om däck.
Undrar om någon kan rekommendera bra däck, inte alltför dyra, som funkar bra på gata och grus (lite offroad kanske?).
Inte sånna feta "dubbar" (vet att det inte heter så) som det är på crossdäck, utan bara grovt mönstrade typ?
Har en fråga om däck.
Har för mig att Avon Distanzia brukar vara populära i usa.
Var är alla!? Jag stod och väntade i flera TIMMAR idag...
Nej, det gjorde jag faktiskt inte, var till verkstan och grejade lite och passade då på att åka en sväng ner till GP "bara för att".
Åkte oxå en kortis idag... första wheelien för i år..
Såg det på Facebook jo, blev inspirerad av din wheelie och var tvungen att poppa en liten själv. Kan ju inte vara sämre!
Hej allihopa everybody!
Har ni koll på bankörningar med motard denna säsong? Är det fortfarande Borås som gäller eller finns det mer godis där ute "ganska" nära Göteborg?
Tack på förhand! :-D
Facebook imorgon ska jag puttra Motard!
vilken tid?
Nu är det vår.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |