Vi som sladdar Motard i skogen...

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
Här är mina. :tummenupp

Bifogat

• A.JPG
    A.JPG
    34.6 KB · Visningar: 196
  • B.JPG
    B.JPG
    43.3 KB · Visningar: 224
  • C.JPG
    C.JPG
    52.2 KB · Visningar: 189
  • D.JPG
    D.JPG
    52 KB · Visningar: 199
  • E.JPG
    E.JPG
    51.2 KB · Visningar: 195

doro

Sommar,Sommar,Sommar!!!
Gick med
6 May 2006
Hoj
625 SMC -06
Jaså får du låna häggens cykel? Jobbig att byta däck.. :trött

Bara att göra!.... mm får låna den men innan jag kan göra det måste keso vakna så jag kan få nyckeln. vilket inte lär hända på en stund då han troligtvis ölade ganska mycket igår:D

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
Bara att göra!.... mm får låna den men innan jag kan göra det måste keso vakna så jag kan få nyckeln. vilket inte lär hända på en stund då han troligtvis ölade ganska mycket igår:D

. :D Nu har jag motardäcken på... :)

Förövrigt snöar det här... :mad: :huvet :finger :gnissla :skrämd :5sure :6surkart

doro

Sommar,Sommar,Sommar!!!
Gick med
6 May 2006
Hoj
625 SMC -06
. :D Nu har jag motardäcken på... :)

Förövrigt snöar det här... :mad: :huvet :finger :gnissla :skrämd :5sure :6surkart

Var ju synd att du bytte då..... nu har i alla fall jag varit ute och kört husa ett tag. vet faktist inte vad jag skall tycka:va lite blandade kännslor. men är ju ganska grymt att kunna lyfta hojen på alla växlar:yoparty

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
Var ju synd att du bytte då..... nu har i alla fall jag varit ute och kört husa ett tag. vet faktist inte vad jag skall tycka:va lite blandade kännslor. men är ju ganska grymt att kunna lyfta hojen på alla växlar:yoparty

Haha du kan väl inte köpa husa. Even om du gillar den.. :mad: Du är en ktmare.. :mattias

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(

Hahaja se där.... inte illa :yoparty

Haha du kan väl inte köpa husa. Even om du gillar den.. :mad: Du är en ktmare.. :mattias

klart han kan :tummenupp

Last edited:

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
hehe riktiga kläder?? kan la köra meed ett gammalt as sletet ställ eller?:tungan

ja körde alldrig på GP men men såg du mig endå kanske?:arsele

Nejdå!

Jag såg dig inte, men trodde givetvis att både du och mögel skulle dyka upp.
Så vart inte fallet, endast mögel och hans vackra ninja! :yoparty

doro

Sommar,Sommar,Sommar!!!
Gick med
6 May 2006
Hoj
625 SMC -06

Hehehe... nee, husan ligger nog ine närmast hjärtat även om jag hade det grymt kul idag. men en hoj som inte gått 20h och som redan har startproblem duger inte:tungan :D men satan i gatan vad den gick när den väl startat. :yoparty

Men är ruggigt sugen på en hoj med knotterhjul, och kanske investera i ett par motardhjul när pengarna rullar in:tuttar men som vanligt är det marknaden som avgör vad det blir. har inte hittat nnågot kul än:mad:

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
Hehehe... nee, husan ligger nog ine närmast hjärtat även om jag hade det grymt kul idag. men en hoj som inte gått 20h och som redan har startproblem duger inte:tungan :D men satan i gatan vad den gick när den väl startat. :yoparty

Men är ruggigt sugen på en hoj med knotterhjul, och kanske investera i ett par motardhjul när pengarna rullar in:tuttar men som vanligt är det marknaden som avgör vad det blir. har inte hittat nnågot kul än:mad:

Jo ska du köpa en ny 525 eller? annars är det nog billigare att hitta en med motardhjul då för du ju båda.. Eller så köper du två 520 för samma pris. :tungan
Mer hk i en 520 än i en 525... :yoparty

doro

Sommar,Sommar,Sommar!!!
Gick med
6 May 2006
Hoj
625 SMC -06
Jo ska du köpa en ny 525 eller? annars är det nog billigare att hitta en med motardhjul då för du ju båda.. Eller så köper du två 520 för samma pris. :tungan
Mer hk i en 520 än i en 525... :yoparty
Och vad skall jag med 2 till då? :D :D men finns varken någon 525:a eller 520 med både motard och endurokitt för ett rimligt pris..

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
Och vad skall jag med 2 till då? :D :D men finns varken någon 525:a eller 520 med både motard och endurokitt för ett rimligt pris..

Det är alltid bra med två hojar.. :mattias Så kan du ju ha en posör hoj och en "stunt" hoj.. :D Men du har rätt finns inte många till salu just nu... :huvet

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy