Vi som sladdar Motard i skogen...

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Det är alltid bra med två hojar.. :mattias Så kan du ju ha en posör hoj och en "stunt" hoj.. :D Men du har rätt finns inte många till salu just nu... :huvet

nej, jag vet...
har själv varit ute och letat.
Och som du säger, 520 är bra pris, ligger flera stycken ute för runt 30-35k.
Dock är dem flesta i norrland.

Enginehardware

www.enginehardware.se
Gick med
29 May 2005
Hoj
Husaberg Carbon 693, Kawasaki SXR800.
Hehehe... nee, husan ligger nog ine närmast hjärtat även om jag hade det grymt kul idag. men en hoj som inte gått 20h och som redan har startproblem duger inte:tungan :D men satan i gatan vad den gick när den väl startat. :yoparty

Men är ruggigt sugen på en hoj med knotterhjul, och kanske investera i ett par motardhjul när pengarna rullar in:tuttar men som vanligt är det marknaden som avgör vad det blir. har inte hittat nnågot kul än:mad:

När du känner dig manad så har vi hojar med knotterhjul till salu, både gula 2005or för 39000kr eller några oranga 2006or, vi får ju 2007orna om en vecka så då slumpas de gamla ut, första körningen är 22/4.

Ligger i hårdträning nu så möjlighet till provkörning på min privata anläggning finnes.
Hlsn
Thomas

doro

Sommar,Sommar,Sommar!!!
Gick med
6 May 2006
Hoj
625 SMC -06
När du känner dig manad så har vi hojar med knotterhjul till salu, både gula 2005or för 39000kr eller några oranga 2006or, vi får ju 2007orna om en vecka så då slumpas de gamla ut, första körningen är 22/4.

Ligger i hårdträning nu så möjlighet till provkörning på min privata anläggning finnes.
Hlsn
Thomas

Du har pm:tummenupp

Enginehardware

www.enginehardware.se
Gick med
29 May 2005
Hoj
Pma inte han. Det är säkert inga lv-reggade fordon inte för de priset iallefall... :tungan

Alla är LV reg då vi tar våra kunder på Grus safari, då går det inte att åka o-reg eller som i synd med E-reg.

Kom o åk med mig till helgen på min träningsslinga i svartedalen.

Hlsn
Thomas

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
Alla är LV reg då vi tar våra kunder på Grus safari, då går det inte att åka o-reg eller som i synd med E-reg.

Kom o åk med mig till helgen på min träningsslinga i svartedalen.

Hlsn
Thomas

:skrämd Lv-reggad -05 för 39000:-? :confused: Hmmmm Nu får du nog lägga upp en lista på vad för hojar du har nu blev jag intresserad.... :tummenupp Har du nån yamaha wr450?

Enginehardware

www.enginehardware.se
Gick med
29 May 2005
Hoj
:skrämd Lv-reggad -05 för 39000:-? :confused: Hmmmm Nu får du nog lägga upp en lista på vad för hojar du har nu blev jag intresserad.... :tummenupp Har du nån yamaha wr450?

2x Husaberg FE450-2005 LV reg, 39000kr. ca 70-90tim på mätarn.
1x KTM 400EXC-2006 LV reg, pris ej klart. 31 tim på mätarn.
1x KTM 400EXC-2006 LV-reg, pris ej klart. 70 tim på mätarn.

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med Yamaha, My Adventure kör KTM detta året.

Har även en nästan ny Husaberg FE450-2005 ca 8tim på mätarn, 49000kr.

Hlsn
Thomas

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
2x Husaberg FE450-2005 LV reg, 39000kr. ca 70-90tim på mätarn.
1x KTM 400EXC-2006 LV reg, pris ej klart. 31 tim på mätarn.
1x KTM 400EXC-2006 LV-reg, pris ej klart. 70 tim på mätarn.

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med Yamaha, My Adventure kör KTM detta året.

Har även en nästan ny Husaberg FE450-2005 ca 8tim på mätarn, 49000kr.

Hlsn
Thomas

Hmmm en sån där husabusaberg fe450 är helt klart intressangt.. Du är inte intresserad av en kawasaki zx6r -95 i byte? Och är det stor skillnad effekt messigt på husa 450 och ktm 400? Du kan pma om du vill så slipper vi spamma allt för mycke.... :D

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Hehehe... nee, husan ligger nog ine närmast hjärtat även om jag hade det grymt kul idag. men en hoj som inte gått 20h och som redan har startproblem duger inte:tungan :D men satan i gatan vad den gick när den väl startat. :yoparty

Men är ruggigt sugen på en hoj med knotterhjul, och kanske investera i ett par motardhjul när pengarna rullar in:tuttar men som vanligt är det marknaden som avgör vad det blir. har inte hittat nnågot kul än:mad:

Haha ja den gör ju det.... Men sen kan det va bra att skruva fast batteripolerna när man meckat med batteriet med har jag hört :D Fan pluskabeln hängde löst så inte så konstigt att den inte starta....:pannkyss

Ja men det finns knotterhjul tll Husan med :yoparty
Men bara du får tag på nått tvåhjuligt snart så...

Dropdead

Guest
Typ lördag-söndag nån gång - nån som kan hänga med ut till gråbo och försöka få min pålle att reagera på cyklarna? :rolleyes: :)

Dropdead

Guest
Ta du me ett spänband så du sitter kvar så skall vi nog kunna försöka stressa upp han lite :cool:
Tubless, Mögel å ja kan köra 8or runt han :D

Haha, perfekt! :tummenupp
Två andra tjejer i stallet vill också miljöträna sina hästar, deras hästar är dock inte i närheten av att vara så coola och stabila som min...:tungan
Vi får pratas vid och bestämma lite mer när det närmar sig. Lördag kanske funkar för herrarna?

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
Två andra tjejer i stallet vill också miljöträna sina hästar, deras hästar är dock inte i närheten av att vara så coola och stabila som min...:tungan
Vi får pratas vid och bestämma lite mer när det närmar sig. Lördag kanske funkar för herrarna?

Får man prov rida då? :)

Robertzon

Tubeless
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Husa 650
Söndag, för det är arbetsdag på vår grusväg på lördag. Ring mig på Lördag Em, så bestämmer vi tid.
Thomas

ok, då ringer jag Lördag em. :tummenupp

funkar bra... jag kan nästan alla dagar:D om jag inte jobbar:huvet

Last edited:

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
vaffö de!! jag svara ju på ditt pm nu :p orkar la inte hålla koll på när den blinkar hela tiden!.

-------------------------------

Körning imorn! typ nångång på dan nån som e på?

Men jag skrev ju två.... :va Jaja Ska vi säga 11:00 vid shell i kungälv? Har du satt på motard däcken? :confused:

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy