brandes
utan hoj så har man inget liv
Hallå vill ha en tröja nuuuuuuuu. snälla komm igen nu..svik faan inte dina medlemmar nu!!!
Ska se om vi kan trycka upp en åt mig först för att se om det blir bra. Sen ta en bild och lägga upp och se om fler är intresserad. Jag vill ha en vit. Det är pimp
Heheh. Sorry, men haft fullt upp. Försöker även styra upp en motard-tröjomgång. Dock har den iaf nyss gått till tryck så nu kan jag börja ta emot SH-tröjbeställningar igen.
Jag får lov att kontakta alla dom som röstat så det går hyffsat fort att komma upp i en god mängd tröjor.
Trolig leverans blir början på juli. Fast om alla 100-tals beställer och betalar innan månadens slut kan vi klippa linan redan den här månaden och därmed få leverans redan i juni. Allt beror på er.
Ja det är kanske dags att göra en ny poll och kolla intresset för fler tröjor... är ju förkrossad över att jag missade förra tillfället!!
Lite sen men...Har någon nån erfarenhet av storlekarna?
Kan va lite vad som helst när man inte provat innan. Eftersom man ofta kanske har tröjan över stället så ska man väl ha lite större än normalt.
Svara gärna med vilka storlekar ni normalt brukar ha
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |