Vi Vill Beställa Tröjor

Vi vill ha SH tröjor!


  • Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

brandes

utan hoj så har man inget liv
Gick med
10 May 2006
Ort
trollhättan
Hoj
en ricktigt fräsig NSR :)
Hallå vill ha en tröja nuuuuuuuu. snälla komm igen nu..svik faan inte dina medlemmar nu!!!:D
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Heheh. Sorry, men haft fullt upp. Försöker även styra upp en motard-tröjomgång. Dock har den iaf nyss gått till tryck så nu kan jag börja ta emot SH-tröjbeställningar igen.

Jag får lov att kontakta alla dom som röstat så det går hyffsat fort att komma upp i en god mängd tröjor.

Trolig leverans blir början på juli. Fast om alla 100-tals beställer och betalar innan månadens slut kan vi klippa linan redan den här månaden och därmed få leverans redan i juni. Allt beror på er. :)
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Nej det har vi inte. Problemet med att trycka vitt är att det ökar kostnaden på grund av att man får skapa ett antal nya tryckplåtar för vit bakgrund istället för svart.
 

CeeJay

Semi Rookie
Gick med
30 Jan 2007
Ort
Lund
Hoj
Fireblade -00
Storlekar på tröjorna

Har någon nån erfarenhet av storlekarna?
Kan va lite vad som helst när man inte provat innan. Eftersom man ofta kanske har tröjan över stället så ska man väl ha lite större än normalt.

Svara gärna med vilka storlekar ni normalt brukar ha
 

zoltan

Motard pöjk
Gick med
17 Dec 2006
Ort
Västerås!
Hoj
TT600R,KX500 & FYM
Heheh. Sorry, men haft fullt upp. Försöker även styra upp en motard-tröjomgång. Dock har den iaf nyss gått till tryck så nu kan jag börja ta emot SH-tröjbeställningar igen.

Jag får lov att kontakta alla dom som röstat så det går hyffsat fort att komma upp i en god mängd tröjor.

Trolig leverans blir början på juli. Fast om alla 100-tals beställer och betalar innan månadens slut kan vi klippa linan redan den här månaden och därmed få leverans redan i juni. Allt beror på er. :)

Hur ser motard tröjorna ut? finns det någong bild nånstans? Jag är också intresserad av en tröja:)
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Blir det några tröjor nu eller? jag behöver fan en ny nu :)... SWEDIE... tröjor tröjor tröjor :)

Eller finns det nån ny beställnings sida nu? för jag hittar ingen och sökfuntionen funkar ju fan inte, :mad: fast om ni jobbar på att den ska bli bättre är det bra :)
 

Tarasus

Ny medlem
Gick med
29 May 2007
Ort
Timrå
Hoj
Gsx-R 1100 -86 (såld)
Ja det är kanske dags att göra en ny poll och kolla intresset för fler tröjor... är ju förkrossad över att jag missade förra tillfället!!
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
jag skulle också behöva få tummen ur för en ny. min från 2004 är hyffsat sliten
 

-string-

Njuter av livet
Gick med
8 Jul 2005
Ort
Västerås
Hoj
848
Flickvännen tjatar sönder mig om en "Du har precis blivit omkörd av en tjej"-tröja
Vore najs om jag slapp höra det :D
 

drredbull

Maskulunist
Gick med
16 Dec 2006
Ort
Åkarp
Hoj
KTM 450 exc-f sixdays, 690 duke, Honda Dax.
fler än jag som är sugen på en tröja ser jag. kanske funkar om vi är tillräckligt många?
 

Eas

Vill mycket! Kan lite!
Gick med
9 Mar 2005
Ort
Trollhättan
Hoj
R6-03 SÅLD
Har någon nån erfarenhet av storlekarna?
Kan va lite vad som helst när man inte provat innan. Eftersom man ofta kanske har tröjan över stället så ska man väl ha lite större än normalt.

Svara gärna med vilka storlekar ni normalt brukar ha
Lite sen men...

Jag har Large. jag är 178 cm lång och väger mellan 70-75 kilo! Tröjjan sitter perfekt över stället, alltså den fladdrar inte särskilt mycket men sitter heller inte åt för hårt! Utan stället sitter den löst och ledigt!

Hoppas detta hjälper dig lite i alla fall! :tummenupp
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Kul att det finns intresse! Det kommer upp möjlighet att beställa snart igen. Ska se över anmälningsblanketten för att förhindra antalet dubbla orders som hela tiden kommer in. (man beställer, ser sin slogan och ångrar sig... utan att klicka på "ta bort order". blir jobbig administrering ibland).

Nåja, snart gott folk :)
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top