Svalans
ratbiker
Det ryktas att det inte är lönt att ha Viaplay längre eftersom dom tappat MotoGP-kontraktet.
Någon som vet mer om detta?
Någon som vet mer om detta?
Nej, dom ville inte kommentera om det är pågående eller avslutade förhandlingar.Okej där ser man. Verkar ju ändå osäkert om det är färdigförhandlat.
Hur funkar videopassen? Är det pay per view eller något annat?Kollar alltid med videopass ...
Man, iaf jag, köper ett årsabonnemang på motogp.com.Hur funkar videopassen? Är det pay per view eller något annat?
Yes, va gött!
Något som tog längre tid att vända verkar ha varit att uppskatta de svenska kommentatorerna.Yes, va gött!
Egentligen skulle man ha både Viaplay och videopass. Simon Crafar är ju fantastisk men det tycker jag Lyon och Mårtensson också är.
Dessutom gillar jag också det svenska perspektivet man inte får annars.
Tror att priset på videopasset har höjts ganska rejält i år? Har inte kollat exakt men för mig spelar det ingen roll då jag sitter o kollar på nästan alla pass, alla klasser, alla racehelger och anser att det är ett av de billigaste nöjen som finns.Man, iaf jag, köper ett årsabonnemang på motogp.com.
Kostade 2022 119,99€/år resp 29.99€/månad.
Förutom alla live-race så kan man se alla gamla race on-demand.
Kommentatorerna är grymt insatta och Simon är ruskig på att se nya tekniska detaljer i pitlane.
Vissa här har ibland haft tekniska problem med appen eller hemsidan men, ta i trä, det har inte jag.
Har haft sedan 2012 och rekommenderar starkt.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|