magnus_moss
Racing is life!
- Gick med
- 11 Aug 2003
- Hoj
- Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Tillbringade onsdagsmorgonen tillsammans med ett par riktiga ROOKIES. Satt i Transiten på väg till Åsens onsdagsträning. Babblet i bussen blev ju som det alltid blir när likasinnade rejsmopedister träffas; hur kan det gå snabbare... Denna onsdag var det extra viktigt eftersom det nu på lördag skulle köras ERF och SOS-teamet som jag hade med mig i bussen med rätta var mycket oroliga för att inte kvala in. Det snackades spårval, däcksval, hojval osv... Jag försökte med min stora ( ) visdom upphämtad under en 2-årig racingkarriär lägga saker och ting tillrätta när den ene utbrister att "Nu får vi ha lite frukost!" och plockar upp ett tunnbröd och lägger i rostbiff!!!
Iaktager förundrat skådespelet när den andre svarar att "Det skulle vara gott!" och plockar fram färdiggjorda formfranska-dubbelmackor. "Jag gjorde dom igår kväll" säger han stolt. "Det är honungskassler och ishavsallad på några men på de flesta är det rökt kalkonbröst och dallas-sallad." Till detta tar han en Cassis-Festis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag säger bara att det är inte konstigt att han inte kom under 1.20 under den förträffliga träningsdagen med idealiska förhållanden. Han håller ju för fan inte koll på dieten!! Jag lever på ljummet kaffe och svettiga ostmackor understött med kanelbullar!! Kost som skapar sura magar och god avföring!
"Man blir som man äter" såg jag på någon reklam... Så sant, så sant!
Fjollmat = Fjollfart
Iaktager förundrat skådespelet när den andre svarar att "Det skulle vara gott!" och plockar fram färdiggjorda formfranska-dubbelmackor. "Jag gjorde dom igår kväll" säger han stolt. "Det är honungskassler och ishavsallad på några men på de flesta är det rökt kalkonbröst och dallas-sallad." Till detta tar han en Cassis-Festis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag säger bara att det är inte konstigt att han inte kom under 1.20 under den förträffliga träningsdagen med idealiska förhållanden. Han håller ju för fan inte koll på dieten!! Jag lever på ljummet kaffe och svettiga ostmackor understött med kanelbullar!! Kost som skapar sura magar och god avföring!
"Man blir som man äter" såg jag på någon reklam... Så sant, så sant!
Fjollmat = Fjollfart