sandstream
Guest
Vissa bönder från Bro, Bålsta och Håbo kan vi tänka oss att släppa igenom, men de trädkramande Enköpingsborna kan åka till Västerås iställetJaja var inte sur nu för min uppskattande kommentar på din blogg!
Vissa bönder från Bro, Bålsta och Håbo kan vi tänka oss att släppa igenom, men de trädkramande Enköpingsborna kan åka till Västerås iställetJaja var inte sur nu för min uppskattande kommentar på din blogg!
Vissa bönder från Bro, Bålsta och Håbo kan vi tänka oss att släppa igenom, men de trädkramande Enköpingsborna kan åka till Västerås istället
Det tror inte jag dock...
Han är en enögd aktivist som inga resonemang biter på... Spelar ingen roll vilka fakta man lägger fram, han kommer ändå stå med plakat och basunera ut sina domedagsramser om att motorbanan är början på jordens undergång.. Såna månniskor finns alltid...
Jag tog kontakt med dem för att se om vi kanske kunde sy ihop något samarbete för att få banan mer känd men de vill ligga lågt i media tills allting är klart. Som vi själva har märkt är det nästan omöjligt att föra en diskussion via media.Nåväl. Viking Motopark var det.
Det är ju f.ö märkligt tyst från projektet/projektledarna.
Eller har jag bommat nåt?
Man kanske skulle snoka upp personnr på gubben och kolla upp vad han äger för bil. Säkert någon miljövänlig gammal Saab 900 från 85.
Vissa bönder från Bro, Bålsta och Håbo kan vi tänka oss att släppa igenom, men de trädkramande Enköpingsborna kan åka till Västerås istället
Sant jag tror också att Sune är så enögd att han inte kan övertygas.
Det viktigaste med nyanserade insändare som Mossbergs eller DR.Bikes från "vår" sida är inte att övertyga honom utan alla som läser hans insändare. Det är livsfarligt för Viking-projektet om det han skriver börjar blir sanningar i allmänhetens ögon, då spelar det ingen roll hur mycket fakta man kan lägga upp.
Det man måste göra är att på ett trovärdigt och sakligt sätt underminera hans åsikter så de uppfattas som luddiga och tossiga. Detta utan att kalla honom för en "gammal skrutting trädkramare" och dyl för då är man rökt.
Inget fordon alls, frun står däremot som ägare av en CHEVROLET LACETTI 1,4 SE. Inget bränslemonster precis
Sant jag tror också att Sune är så enögd att han inte kan övertygas.
Det viktigaste med nyanserade insändare som Mossbergs eller DR.Bikes från "vår" sida är inte att övertyga honom utan alla som läser hans insändare. Det är livsfarligt för Viking-projektet om det han skriver börjar blir sanningar i allmänhetens ögon, då spelar det ingen roll hur mycket fakta man kan lägga upp.
Det man måste göra är att på ett trovärdigt och sakligt sätt underminera hans åsikter så de uppfattas som luddiga och tossiga. Detta utan att kalla honom för en "gammal skrutting trädkramare" och dyl för då är man rökt.
Vad blir nästa steg då?
När/om detaljplanen blir godkänd, är det spadarna i backen direkt då eller?
Upplys mig...
Vad blir nästa steg då?
När/om detaljplanen blir godkänd, är det spadarna i backen direkt då eller?
Upplys mig...
Jag kommer garanterat att vara på plats när första spadtaget tas.
Vad tror ni om att vi står där med en banderoll med något riktigt elakt budskap till Sune? Bara för att strö salt i såren
Vad tror ni om att vi står där med en banderoll med något riktigt elakt budskap till Sune? Bara för att strö salt i såren
Det kommer att vara en svart dag i Sunes liv, det är ju början på jordens undergångSune kommer inte vara där, det lär vara för jobbigt att cykla hela vägen från centrala enköping ut i ödemarken
Det har du nog helt rätt i, jag hade antagligen sprängt Naturvårdsverkets huvudkontor för länge sedanTur att du inte är inblandad i arbetet för motorbanan.
Det har du nog helt rätt..l
Sune kommer inte vara där, det lär vara för jobbigt att cykla hela vägen från centrala enköping ut i ödemarken
Han leder redan med 100-0 eller något sånt i sin egen lilla världFörsiktigt SS, Sune är kanske här och samlar på sig citat från dig, för hans nästa insändare och vinner med 10–0.
Om vi får se en spade i backen så är det endast vid en ceremoni Isf. En faktisk byggstart innan 2009 är högst orealistisk om du frågar mig. Dock tror jag projekteringsbiten av VMP kommer gå fort då den byggs i "mindre" etapper och man kan projja del 3 redan när man bygger första osv.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|