Viktig info om Bike-Week!

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
ZoulFly skrev:
Såklart jag är anmäld...ALLT som går ska köras under BikeWeek :) Här gäller det att pressa varvtider. Och lördan blir tuff, med tidsträningar och race för både StorDeb och Endurance. Men vad ska man göra om man vill slippa vara reserv i SO/SM i framtiden???

Kul :tummenupp
Har du övertalat dina barn, eller du packar kanske helt sonikt ned dom :D

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
sepahewe skrev:
Som jag förstod det är det R600 som ska delas, inte Stor Debutant.

Titta in på tidsschemat så syns det där....

//Henrik

Det innebär alltså att oavsett hur kass man är (som jag) så kommer man i stort sett vara säker på att få köra final på lördag? Weeeeeee! :D

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
Åsa #96 skrev:
Kul :tummenupp
Har du övertalat dina barn, eller du packar kanske helt sonikt ned dom :D

För BikeWeek behövs ingen övertalning för då är dom under moderns beskydd. Däremot håller jag som bäst på med tunga övertalningsförsök vad gäller EM-Anderstorp, för jag är svårt sugen på att vara med där...om det fortfarande finns plats. Så alla tips om vad som kan roa barn i 9-11-års-åldern i Anderstorp med omgivningar är välkomna. Jag har så här långt lovat utmärkta lekmöjligheter och många barn i depån (inte säker på att det är riktigt sant) men behöver lite mer ammunition. Dessutom lär jag behöva nån form av hjälp till barnvakteriet, men det lär väl inte vara lönt att försöka hitta nån hjälp på det här forumet :D

Och sen undrar jag varför det är så att alla andra barn tycker att RR är häftigt??? Ens egna bara gäspar när jag börjar prata mc och RR :confused:

Last edited:

sepahewe

För gammal för att slå Rossi
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
N/A :(
abstruse skrev:
Det innebär alltså att oavsett hur kass man är (som jag) så kommer man i stort sett vara säker på att få köra final på lördag? Weeeeeee! :D

Enligt Tony tar de in 80 anmälda och 32 går till varje start..... så 16 får dricka folköl på läktaren....

//H

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
sepahewe skrev:
Enligt Tony tar de in 80 anmälda och 32 går till varje start..... så 16 får dricka folköl på läktaren....

//H

Ingen starköl? Folkisar? Bah! Nu måste man ju kvala in... :crash

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
ZoulFly skrev:
För BikeWeek behövs ingen övertalning för då är dom under moderns beskydd. Däremot håller jag som bäst på med tunga övertalningsförsök vad gäller EM-Anderstorp, för jag är svårt sugen på att vara med där...om det fortfarande finns plats. Så alla tips om vad som kan roa barn i 9-11-års-åldern i Anderstorp med omgivningar är välkomna. Jag har så här långt lovat utmärkta lekmöjligheter och många barn i depån (inte säker på att det är riktigt sant) men behöver lite mer ammunition :D Varför är det bara så att alla andra barn tycker att RR är häftigt??? Ens egna bara gäspar när jag börjar prata mc och RR :confused:

Moderns inverkan kanske?!
När jag var liten var det urkul att springa runt och samla tomburkar och klistermärken i depån, men dagens ungar har väl "lite" större krav på livet ;)
Å andra sidan hade jag inget val - men okej, jag tyckte det var himla kul :hej

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
Åsa #96 skrev:
Moderns inverkan kanske?!
När jag var liten var det urkul att springa runt och samla tomburkar och klistermärken i depån, men dagens ungar har väl "lite" större krav på livet ;)
Å andra sidan hade jag inget val - men okej, jag tyckte det var himla kul :hej

Ja, moderns inverkan är långt ifrån försumbar...hon är inte imponerad många minuter per dygn över min nya sysselsättning. Snarare :mad: än :)

Klistermärken och tomburkar låter onekligen svårt i konkurrens med Playstation och annat, men jag ska göra ett försök :D

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
ZoulFly skrev:
Ja, moderns inverkar är långt ifrån försumbar...hon är inte imponerad många minuter per dygn över min nya sysselsättning. Snarare :mad: än :)

Klistermärken och tomburkar låter onekligen svårt i konkurrens med Playstation och annat, men jag ska göra ett försök :D

Tja du, fotboll kanske, men det lockar kanske inte så mkt. Hallå grabbar, alla ni som har ungar - kom nu med lite förslag vad barn tycker är kuligt att göra utomhus. Tvätta motorcyklar kanske :p 9 och 11 år är dom va :confused:

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...