bäst är mycket luft i bakdäcket och lite i framdäcket så att den blir tyngre bak och lättare fram då blir det inte så trögt att få upp den.
HAHAHAHA!
Det där behövdes efter en pissdag/kväll/natt i garaget med skithojar.
bäst är mycket luft i bakdäcket och lite i framdäcket så att den blir tyngre bak och lättare fram då blir det inte så trögt att få upp den.
uiiila e jävligt -05.
senaste e o drifta?
lätt!
[YOUTUBE-ID]iAh_39Zkjf0[/YOUTUBE-ID]
går ju sådär.
Känslan e ju att man aldirg kommer grejja det....är den känslan bekant?
kör på ettan o får upp den...men man vågar ju inte hålla kvar typ.
kan aldrig tänka mig att man ska kunna växla sen där uppe oxo
Att det går enklare att åka bakhjul i högre hastighet kan man lätt testa på en cykel... svårt att komma någonstans på första växeln men på högsta växeln är det bara att rycka upp den och trampa på .
Om inte någon har bra tips på hur man kan göra för att få upp effektsvag hoj sittandes annat än genom att sitta långt bak, full gas, släppa kopplingen och hålla armarna raka. Har svårt att se att ryck å slit i styret skulle ge så mycket... tycker det känns svårt att lyckas justera gasen om man ska rycka i styret också
Fel. Det är lättare att cykla på bakhjulet med en lägre växel (mer momentkraft). Men det är svårare att kontrollera cykeln/motorcyklen på en lägre växel. Man måste hitta balanspunkten. I mina bästa dar cyklade jag överallt på bakhjulet, det längsta jag cyklade var ungefär 2 mil i ett sträck. Vilket liv man hade.
det där med skräcken om att slå över stämmer sjukt mkt, man måste ju i princip stå kl 12 för att ens riskera slå över och så högt behöver man ju inte komma för att hålla hojen uppe ett tag, iaf inte i accelerande fart. jobbar själv på den skräcken, ska bara byta bromsbeläggen bak samt bakdäcket, sen jävlar.
fan va vi kommer rocka sen!!!!!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |