ec2bme skrev:Jag är med på viktnedgång!
Längd: 172 cm
Startvikt: 90,6 kg
Startdatum: 04-10-01
Nuvarande vikt: 86 kg (83 kg före jul)
Målvikt: 77 kg
Slutdatum: 05-05-31
Har en del muskler kvar sedan byggartiden. Men jag vet sedan tidigare att det brukar se rätt bra ut vi ca 77 kg.
Tillvägagångssätt: Matintag var tredje timma, raska promenader (som ska övergå till löpning så småningom) och ev. lite mesande på gym.
Lycka till till er andra, och mig med.
MikkE skrev:shit. bara jag som verkar vara som en vandrande pinne. är 184 cm och väger ca 65. Spelar ingen roll hur mkt jag äter, går aldrig upp i vikt. Måste träna för att kunna stiga till åtminstona 72-75kg. Jag är inte klen eller så, snarare tvärtom, seg som fan och klarar av mer än vad många "större" gör
Hur bär du dej åt??? / NettanMavve skrev:Hoppar av igen. Vägde 66,9kilo med kläder på o skulle ner till 67.
Har gått ner stadiga 4kilo på en månad. Är helt övernöjd.
... inte meningen o trampa på nåns fötter nu.
Nettan skrev:Vägde 66 kg ( 164 cm) i juni -04. Väger nu jan-05 71 kg. Helt förskräckligt, gått upp 5 kg på ett halvår, förstår inte hur.
Men nu jäklar::Andra bullar. 1 Juni-05 ska jag va nere till 65 kg
Göra mindre "goda" såser till maten, minska på chipset (svag för det), börja gå längre, simma, äta mer sallader oftare.
Nettan
( Nyfiken på hur du U.T skall göra, he he..)
Jag vägde runt 65 - 67 Kg mellan 18 - 27 år.MikkE skrev:shit. bara jag som verkar vara som en vandrande pinne. är 184 cm och väger ca 65. Spelar ingen roll hur mkt jag äter, går aldrig upp i vikt. Måste träna för att kunna stiga till åtminstona 72-75kg. Jag är inte klen eller så, snarare tvärtom, seg som fan och klarar av mer än vad många "större" gör
Nettan skrev:Hur bär du dej åt??? / Nettan
Ja du.., det är bara så, precis som om det är nåt vi behöver lite då o då. Det är så gott, samma med strips o pommes.Mavve skrev:Varför är det så att brudar knappt kan säga nej till chips?
Har hört det av de allra flesta tjejer.
Jag äter chips men skulle aldrig i mitt liv få för mig att köpa en påse bara till mig själv.
Mavve skrev:Går morgonpromenader om jag pallar o har ärenden i stan. Brukar bli en fin runda på runt 40/50min då.
Frukost: grovbröd m kalkonpålägg eller tonfisk i vatten. Makrill går bra med.
Slutar dricka mjölk, har aldrig testat det innan men dricker bara juice o vatten nu.
Cyklar 40minuter varannan dag ungf. Svimmar nästan när jag e klar....
Äter inte godis o sånt skit. Lockar inte alls längre som innan
Nettan skrev:Måste leva efter dessa regler ett halvår nu jag oxå. Får kanske inte ihop skinnstället i vår annars, det vore ju förskräcklit.
Sätt dig i soffan med chipspåsar och vänta ett par år...MikkE skrev:shit. bara jag som verkar vara som en vandrande pinne. är 184 cm och väger ca 65. Spelar ingen roll hur mkt jag äter, går aldrig upp i vikt. Måste träna för att kunna stiga till åtminstona 72-75kg. Jag är inte klen eller så, snarare tvärtom, seg som fan och klarar av mer än vad många "större" gör
liljekvist skrev:måste upp till 100kg igen
Nettan skrev:Hur bär du dej åt??? / Nettan
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024