Pyton skrev:Vill ni lätta kroppen snabbt och utan alltför stora plågor? Skippa kolhydraterna (Atkinsmetoden). Skeptisk som jag är hängde jag på en jobbarpolare som skulle testa (för att bevisa att det inte funkade). Jag experimenterade en månad utan pasta, ris, bröd och potatis (fuskade naturligtvis med öl på helgerna).
Resultat: -5 kg.
Helt bizarrt. Åt Kött och flottiga såser, köttfärssås med grädde, korv etc. Och ost och olja på allt.
Verkar helcrazy, men det funkar. Och man får vara mätt och nöjd!
cRoC skrev:Gissa varför ingen på stenåldern var tjock, dom åt inga kolhydrater
Pyton skrev:Vill ni lätta kroppen snabbt och utan alltför stora plågor? Skippa kolhydraterna (Atkinsmetoden). Skeptisk som jag är hängde jag på en jobbarpolare som skulle testa (för att bevisa att det inte funkade). Jag experimenterade en månad utan pasta, ris, bröd och potatis (fuskade naturligtvis med öl på helgerna).
Resultat: -5 kg. Helt bizarrt. Åt Kött och flottiga såser, köttfärssås med grädde, korv etc. Och ost och olja på allt.
Verkar helcrazy, men det funkar. Och man får vara mätt och nöjd!
Egentligen ingen.... men du är i fel tråd, denna heter "Viktminskning 2005"DC skrev:Jaja... lite grinig idag, men men, vem fan bryr sig!
Ciao!!!
crm skrev:Och du levde då eller känner nån som levde då som kan berätta hur det var
UrbanTiger skrev:Pqappa har berättat
...korta fötter... jissesUrbanTiger skrev:
-30%UrbanTiger skrev:
xCr skrev:Borde kanske inte skriva detta, men jag måste bara påpeka att det är den sämsta ursäkten för att väga "lite för mycket" pga av att det inte är många gram det skiljer på en "grov" och en "smal" benstomme (sålänge du inte har kalkbrist och inte kan röra dig ).
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|