Vila i frid, Jennifer..

KalleP75

Erfaren nybörjare
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
-02 Triumph daytona 955i
Som nämnt i annan tråd, "kände" dig inte, men träffades ett antal gånger via s:t eriks ts.
Beklagar, alla tankar till familj och vänner

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:( tråkigt sänder mina tankar till familj och vänner.
V.I.F

eviln

Missade apex
Gick med
10 Aug 2009
Hoj
Suler Duke 1290 GT 2022
Jisses så onödigt, såna här händelser gör verkligen inte att man vill fortsätta köra.
Otroligt sorgligt.

josman

Medlem
Gick med
2 Aug 2004
Hoj
FZ1N-09. Fiddy 110cc
När jag läste artikeln på Aftonbladet imorse och du inte dök upp imorse fick jag ont i magen..... Fick en sjuk känsla av att det var du.
Sen på 5 minuter fick jag det bekräftat av polisen och mamman. Mina tankar går till familjen och dina kompisar. Helt oförståeligt. Du hade en sån stark vilja och lust. Kunde fixa allt du ville göra. Du älskade att åka hoj. Hade inte kännt dig så länge men det känns så dåligt nu.

Vi alla som kännt dig, och vet hur du var önskar så att du ibland oss fanns kvar, Men nu när du gått dit vi alla ska gå, med glädje vi minns allt det fina ändå.

Jag förstår inte, du ringde bara en timme innan och ville ha hjälp med hojen... Varför åkte du? Varför Jennie??

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Jag fick höra om olyckan och jag finner inga ord för hur hemskt det är och man blir fan illa till mods när man tänker på vad som hände. Känner bergaren som hämtade hojen och jag fick höra rykten om att din pojkvän åkte lite längre bak och såg allt. Alla mina tankar går till både familj vänner och din pojkvän som livet aldrig kommer bli detsamma för. Förhoppningsvis är du på en bättre plats nu..

Vila i frid Jennifer..

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Jag fick höra om olyckan och jag finner inga ord för hur hemskt det är och man blir fan illa till mods när man tänker på vad som hände. Känner bergaren som hämtade hojen och jag fick höra rykten om att din pojkvän åkte lite längre bak och såg allt. Alla mina tankar går till både familj vänner och din pojkvän som livet aldrig kommer bli detsamma för. Förhoppningsvis är du på en bättre plats nu..

Vila i frid Jennifer..

Usch, det blir bara värre och värre... kan inte ens föreställa mig att se en sån sak hända.

Hell

Mobilis in mobil
Gick med
5 Jul 2007
Hoj
BMW R1200GS Adv -09. Ural Ranger -15. Royal Enfield Classic 500 -19.
RIP. Väldigt tråkigt.

MVH//J

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept