Rammstein
Bättre fly än illa fäkta.
Sjukt tragiskt! Vila i frid!
Varför åkte du jennie? varför? vi hade så mycke framför oss. hur ska ja klara mig utan dig? ja behöver dig. hur kunde detta hända? vad hände hjärtat? vad gick fel denna onsdagskväll?? ja saknar dig oerhört mycket. du va min bästa vän! Vila i frid hjärtat.
Finns det någon som kan få fram klarhet vad som gick så fel. Det är många jag bland dom som har svårt att gå vidare. Där olyckan hända ska det inte bli en olycka med dödligt utgång i, max lite butna ben och mörbultad. Men inte DÖDEN. VAD hände och vad gick snett. Du som körde bakom henne. Kan du inte skapa ett Fejk alias och berätta för oss som har svårt att gå vidare. Vila i frid tankar går till vänner och familj. Hade bara äran att stöta på dig två gånger var av vi växlade några ord den andra gången. du var sugen på något gott vid Rosenhill.
Jag vet precis vad som hände. det var ej hennes pojkvän som låg bakom. mycket stämmer men inte allt. Jag vill bara berätta för alla som undrar att hon led inte en enda sekund, hon dog direkt. det känns skönt att hon inte led!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |