Vila i frid, Jennifer..

Gredde

Körkort igen!
Gick med
15 Oct 2008
Hoj
Xt 660R
Vila i frid tjejjen. Kände dig inte i irl men har haft endel kontakt med dig på nätet. Hoppas du har det bra där du befinner dig nu. Du lät alltid så glad....

Frisken08

Ny medlem
Gick med
26 Jul 2010
Hoj
08a kawasaki er6n
Varför åkte du jennie? varför? vi hade så mycke framför oss. hur ska ja klara mig utan dig? ja behöver dig. hur kunde detta hända? vad hände hjärtat? vad gick fel denna onsdagskväll?? ja saknar dig oerhört mycket. du va min bästa vän! Vila i frid hjärtat.

Ziggy

Ny medlem
Gick med
3 May 2009
Hoj
KTM 990 SMT -09
Varför åkte du jennie? varför? vi hade så mycke framför oss. hur ska ja klara mig utan dig? ja behöver dig. hur kunde detta hända? vad hände hjärtat? vad gick fel denna onsdagskväll?? ja saknar dig oerhört mycket. du va min bästa vän! Vila i frid hjärtat.

Breaks my heart :-( :huvet

kimi

Medlem
Gick med
18 Aug 2008
Hoj
Yamaha FZ1
Alla sitter vi på dessa hojar som e så underbara att ha o köra, detta kunde hänt vem som helst och denna gången hände de Jennifer! Så tragiskt att läsa detta och om det är nånting jag tänker på just nu så är det de anhöriga! Vet ej vem Jennifer var men i vilket fall som helst så har hon ryckts ifrån världen alldeles för tidigt! Vila i frid

halle7

Medlem
Gick med
20 Apr 2008
Hoj
Kawasaki Er-6n 2012
Usch så tragiskt, inte minst när det är en så ung person. Tankar går till familj o vänner. Vila i frid.

SACCE

Ny medlem
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
HONDA SP-2 REPSOL-STYLE (hrmfph.... inte min längre men kan inte rå för det..... älskade den så hårt att jag vill ha kvar den som avatar....)
vila i frid.....

adde78

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2005
Hoj
1000 k5 Såld, zx10r års 09.
Stannade till vid ljusen som låg på olycksplatsen idag. Kände inte henne men det sved till rejält i hjärtat då hon var så ung med hela framtiden framför sig.

Återigen vila i frid.

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Ohh, sånnt här suger! Får flashbacks från när Stoffe körde ihjäl sig, det är hemskt! :(

Sköt om er alla!

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
Kände inte Jennifer men känner att jag vill skriva något. Har varit inne i tråden från o till. Usch, jag blir så ledsen.

Vila i frid, det är så sorgligt.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...