Vila i frid stoooffe!

Fuzzman

superbög
Gick med
19 Sep 2005
Hoj
Aprilia RS 125 -03
Jag kände honom inte närmre än inläggen här på SH. Men det var en av de där grabbarna man verkligen ser framemot att få träffa någon dag... nu kommer tyvärr inte den där dagen :(

Vila i frid, stoooffe

Word, kan bara följa på med ett Rest in Peace grabben, var inte länge sen man snackade med dig på msn och du hade skaffat ditt mellankort...

Torrfarfar

Torrfarfar
Gick med
29 Dec 2006
Hoj
Svart Kawa
R.I.P Stooofe. Nu börjar man undra om det är värt risken att köra Mc. Ett misstag å man kan vara på väg till Hoj himmelen.

Niick

Smirnoff <3
Gick med
8 May 2006
Hoj
Aprilia -06
VA?? hur fan kunde det hända??!?!!

Vila i frid mannen,
hoppas du har det bättre där du är nu:gråta :gråta

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Hoj
Kawa 636 -03
För ett halvår sedan var Stoffe ute och körde den älskade R6:an precis som vanligt, men han kom aldrig hem...

Mycket kul har hänt, och vi har kört så mycket motorcykel det bara funnits tid till, men när man står där med hojen går tankarna till dig. Vet hur mycket släkt och vänner saknar dig, och det känns inte rättvist.

Hoppas du har det bra där du är nu. :(

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
Tänkt på detta nästan varje dag senaste veckan, tänk skriva lite i minneslunden, ta reda på om de inte va 6månader sen snart..men inte orkat/kommit på vad jag skulle skriva:(

Senaste imorse när jag skulle till skolan tänkte jag på det..
Den dagen..
Hade sovmorgon, mamma väckte mig och sa att det va en kille som crashat ute på landet, frågade om det var någon som jag kännde. Gick direkt upp och satte mig här, och så kom det sakta fram att de va nog förmodligen stoffe..och sen kom jag till inlägget från hans syster:(

EDIT: och ja, ibland känner man på sig att det är något. Som jag sa innan så har jag tänkt på detta nästan varje dag i en hel vecka, och inte nog med att det känndes precis som den dagen imorse, utan när jag kom till skolan så såg jag flera flaggor på halv stång..och efter det tog det ett bra tag innan jag kunde tänka på annat..

Kanske skriver nått mer sen, när jag "lugnat" mig:)

Last edited:

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
kände inte ens killen genom sportoj men han verkar ha varit en riktigt trevlig kille. engagerad i stickys osv vet jag att han va och hjälpte många med vad han kunde.

vill bara säga att jag beklagar verkligen. förstår att ni saknar stooofe.

Vila i frid.

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
trots att jag knappt snackat med honom här på SH och ännu mindre träffat honom, så dyker han upp i huvudet på mig ofta.

hoppas du rastar R6:an grymt hårt uppe i himlen stoooffe!

V.I.F

Nyheter
Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...

Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!

I förra veckan presenterade...

Var tionde bilist lever inte upp till synkraven

Över 600 000* bilister i Sv...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...