Kryptonit skrev:Nä.. dels tycker jag inte om Sator .....
????..Sator är ju bra!!!.....
Oj vilket äckligt väder det är idag...
Edit: Det är 164 dagar kvar till 1 Maj.
Last edited:
Kryptonit skrev:Nä.. dels tycker jag inte om Sator .....
Kryptonit skrev:Nä.. dels tycker jag inte om Sator och sedan sitter det ingen stereo monterad för tillfället.
Kryptonit skrev:Edit: En liten film (82 MB) där jag blir slagen av en turboamazon finns här:
http://www.mazz.myftp.org/filmer/mazz_vsc6.avi
Kamikaze kid skrev:Med lite Sator så är bilen komplett!
Annars så tar Lotta å jag med en bergsprängare och sätter oss i baksätet och dricker TT
Så här skulle det kunna se ut!
I wanna go home,,, ivannas go homee.. im tierd of...Pchhhht.....Klunk klunk klunk..."Svälja!"....Nana nanananaaa n,,,I wana go hoome..Iwana go hommme...
Kan riktigt se det framför mig...
Lotta skrev:
Och för att göra hotbilden etter värre, så kan det också hända att det blir i jansjackor utan ärmar (avklippta då), urtvättade t-shirtar och träskor.....och självklar så är det en platta med TT och inte några stycken bara.
Och när "i wanna go home" är slut så börjar "Ring, ring" och volymen åker upp till slut position, då är det ingen lek längre....
Kamikaze kid skrev:Distande högtalare som slår igenom så man riktigt känner hur ont det gör i papp konan!!!
Wheels träffen med Cruising på Sveavägen , Tegnergatan, Birgerjarlsgatan, Norrlandsgatan, Kungsgatan...I hörnet vid Ströms står dom trånande tjejerna som inte har nån att åka med...
Kokande bilar med full fart på värmefläkten i kupén så det närmar sig tropisk hetta!
Allting står egentligen still...
Folk står och skriker på refugerna vid varje rödljus. Böörna böörna böörna!!!
Den mattsvarta Mustangen står pysande snett uppkörd på trotoaren utanför Rigoletto med vatten rinnandes i snygga gröna floder längst Kungsgatans flanerande fin folk på väg mot Stureplan....
Kryptoniten springer in på Kina restaurangen tvärs över med 3 petflaskor för att hämta nytt något kallare vatten för att fylla där det gröna tidigare var!!!
Underbart eller hur???
Längtar du inte tillbaka till knuttelivet krypto???
Vad behöver man för att få den att funka?Kryptonit skrev:...
Edit: En liten film (82 MB) där jag blir slagen av en turboamazon finns här:
http://www.mazz.myftp.org/filmer/mazz_vsc6.avi
Testa detta program. Hemsida.Ugluk skrev:Vad behöver man för att få den att funka?
Varken mediaspelaren, mina divx-spelare, eller mitt filmredigeringsprogram fixar det..
Ugluk skrev:Vad behöver man för att få den att funka?
Varken mediaspelaren, mina divx-spelare, eller mitt filmredigeringsprogram fixar det..
Simba skrev:Spännande! Vad är din bil trimmad med? En arbetskamrat har precis köpt en 300M med 3,5L V6:a och den har lite drygt 250 kusar, han skulle nog vara intresserad att veta hur man skämmer upp motorn med 100 kusar till! Så här ser hans bil ut: annons på blocket
/Simba
Patlar skrev:och sist min gammelsaab 95 V4 från -74 som gått under 10000 mil.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|