Lustigt att jag satt och funderade på samma sak idag..Utöver HD, vilka customhojar har softail egentligen?
Alla vill väl ha en HD men smakar det så kostar det
Va ä sofftäjl?
Trodde det bara betydde att de var utrustade med den spejsiga grejen fjädring.
...jävla kromdjungel
Jag läste på wikipedia att det är när den har utseendet av en ofjädrad bakända fast med dold fjädring. Syns dämpningen så är det inte en såftejl men då vet jag inte vad det är, jävla kromdjungel
Fan va töntigt... Av nån anledning är det alltså häftigt att inte ha fjädring, fast man vill ändå ha det för så genomhård är man alltså inte men vill ändå framstå som det
Bromsarna urkopplade och utbytta till navbromsar från Shimanos barncykelsortiment.
Syns dämpningen så är det inte en såftejl men då vet jag inte vad det är, jävla kromdjungel
Harley Davidson är bra grejer. Ni som tycker att det är skit, har ni kört en HD mer än 1min? Jag införskaffade mig en herritage softail till mig och frugan. Inga fel på den hojen och enligt mitt tycke. En super fin hoj att både köra och bli skjutsad på. HD har sin charm dem med.
Kan inte påstå att jag fallit så värst för hojtypen överhuvudtaget, och kan ärligt talat inte se eller känna någon direkt skillnad i kvalité på HD och motsvarande produkter från andra tillverkare.
Med det sagt står faktiskt en tocken däringa glidare med på "vill ha i garaget"-listan med, iofs ganska långt ner, men ändå, vill ha en.
Haha, jo, något sånt.Typ så här? Men jag saknar två st hojar.
View attachment 420001
Handlar snarare om att de är så mycket dyrare än japsarna..Harley Davidson är bra grejer. Ni som tycker att det är skit, har ni kört en HD mer än 1min? Jag införskaffade mig en herritage softail till mig och frugan. Inga fel på den hojen och enligt mitt tycke. En super fin hoj att både köra och bli skjutsad på. HD har sin charm dem med.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|