Vilka dårar. Dan the man får passa sig!

Sydney

Friherre
Gick med
6 Jan 2006
Ort
V-ås
Hoj
H1
amullo skrev:
2314839 Snacka om galna människor.

Detta måste vara den mest extrema gatåkning jag sett.. inkl han spökis.

Agios Ioannis 1
http://www.youtube.com/watch?v=GQF6L4qvAsE

Agios Ioannis 2
http://www.youtube.com/watch?v=ZtM9grPU6Jc

En positiv sak med filmen är att man ser vad en hoj klarar om föraren är skicklig och i alla lägen kan hålla huvudet kallt och inte börja krampa bakom styret eller sprattla med benen. Ser för övrigt ut att vara rutinerade tävlingsförare som går på droger...
 
Last edited:

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
seså efterapare, ut och försök nu
så ska jag skratta i era RIP trådar sen

EDIT
osmaklig ironi som tydligen ingen fattar syftet med.
lättare att försvara sitt beteénde än rannsaka det.
 
Last edited:

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Fürstenhoff skrev:
2315893 Varför måste folk efterapa det dom ser på film eller på internet bara för att dom gillar att se galenskaper?? :va

Näe, sluta sitt på din höga piedestal som en självutnämd "jag kan & vet allt" som skriver att du i trådar som handlar om att folk kört ihjäl sig iframtiden skall skratta åt dem - trodde mer om dig än det inlägg du gjort ovan men bevisligen så är du bara ytterliggare en idiot på hög nivå!! :fatta!

/Fürstenhoff.
look whos talking

sånn där körning är inget annat än dårskap och högsta graden av hån mot familj och vänner.
man kan ju inte be om det mer, än att köra sådär, och jag sörjer ingen som väljer det, visst, skratta är inte rätt ord men jag fick önskad effekt.
 
Last edited:

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
Fürstenhoff skrev:
2315916 Du kan skriva precis vad du vill om mig på SH eller andra forum, helt OK - men oavsett vad jag än gör så skulle jag aldrig kunna sjunka till den sjukt låga nivå som du bevisligen besitter med ditt inlägg om att skratta åt personer som kört i hjäl sig, oavsett anledning!!

Grattis till årets mest sjuka & ointelligenta inlägget på SH!!

/Fürstenhoff.
Läs mellan raderna. Det är ingen som skrattar åt någon. Något som är skrattretande dock är när vansinnes-körnings-trådarna går parallellt med rip-trådarna. Handling -> konsekvens. Grundläggande saker som inte alla förstår.
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
amullo skrev:
2314839 Snacka om galna människor.

Detta måste vara den mest extrema gatåkning jag sett.. inkl han spökis.

Agios Ioannis 1
http://www.youtube.com/watch?v=GQF6L4qvAsE

Agios Ioannis 2
http://www.youtube.com/watch?v=ZtM9grPU6Jc

Ser ut som lugn onsdagscrusing med remsan :rolleyes:

Att de kör lätt med ställ i kurvorna kanske beror på den "hala" asfalten i Grekland.. Synd att de inte har någon bana att vara på där skulle dessa killar trivas som fisken i vattnet. De ser ju inte alltid ut att ha kontroll över prylarna, de verkar ha turen med sig många ggr..det kommer blir ett abrupt slut för någon av dem, sen är det inte lika kul längre.
 
Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
Fürstenhoff skrev:
2315948 Önskar att det fanns något att läsa "mellan" raderna men R2's inlägg var glasklart och grymt stötande med tanke på hur många som kört ihjäl sig dom senaste åren och inte minst i år!!

Men man kanske skall dela upp alla som kör ihjäl sig trafiken efter hur dom kört ihjäl sig - dom som kör lagligt och avlider får en himmelsk begravning med många närvarande medans dom som avlider när dom kör för fort dumpas på en stor soptipp i en plastpåse åt råttorna?? :va

/Fürstenhoff.
Det var stötande och det var tänkt att vara stötande... en vanlig teknik för att skapa debatt. Har du aldrig varit med om att någon drar något till kanten bara för att påvisa en poäng? Det är just det osmakliga/extrema som får folk att tänka till.

Ett exempel är rattfyllekörnings-reklamerna. Dom är osmakliga men ger ett starkt intryck.
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Zindelin skrev:
2315499 Det här är helt klart den grymmaste filmen jag sett... fyfan, dom kan sina saker... Att dom körde dumt lr inte, det är en annan sak, men hade jag kunnat köra som dom hade jag säkert kört likadant. Tack gud för att jag inte är så duktig :D

Flera ggr var det bilar som räddade dem vid möten med andra, att de kastade sig ut till höger med bilen mot diket..
 

Smurfer

Filosofie kandidat
Gick med
24 Sep 2003
Ort
Short Valley
Hoj
KTM
R2 skrev:
2315842 seså efterapare, ut och försök nu
så ska jag skratta i era RIP trådar sen

Banna skiten istället...

Swedie?

sporTlovEr skrev:
2315983 Flera ggr var det bilar som räddade dem vid möten med andra, att de kastade sig ut till höger med bilen mot diket..

Lite annat tempo i körningen när man kommer utomlands.Bilister lite mer vaksamma mot motorcyklar Hade det hänt i Sverige = Ramaskri!

Sen kan jag till viss del förstå alla moralkakor som utdelas. Inte vill man att folk ska praktisera körstilen i vårat fina rediga land mitt i trafiken. Men att hävda att man ska skratta åt folk i R.I.P trådar även om det var ironiskt menat är på tok för magstarkt för min del.
 

Hedgehog

Talanglös...... :(
Gick med
17 May 2006
Ort
På landet i Ramlak
Hoj
En långsam VFR, en lika långsam RD350 samt en liten motard
sporTlovEr skrev:
2315983 Flera ggr var det bilar som räddade dem vid möten med andra, att de kastade sig ut till höger med bilen mot diket..

Det vet du väl att sådan fakta är helt oviktigt, så länge ingen händer kan man göra/köra hur fasen man vill. Att det sedan är någon annan, som ser till att olyckan inte sker är oväsentligt :rolleyes:
 

Zoidberg

*58*
Gick med
4 Nov 2004
Ort
Malmö ...ungefär
Hoj
FZR skrot
Fürstenhoff skrev:
2315916 Du kan skriva precis vad du vill om mig på SH eller andra forum, helt OK - men oavsett vad jag än gör så skulle jag aldrig kunna sjunka till den sjukt låga nivå som du bevisligen besitter med ditt inlägg om att skratta åt personer som kört i hjäl sig, oavsett anledning!!

Grattis till årets mest sjuka & ointelligenta inlägget på SH!!

/Fürstenhoff.
Man kan väl gissa att i princip alla fattar att inlägget inte ska tolkas ordagrant, ...utan som sagt, medför en viss poäng. Att låtsas som man inte förstår poänger, ..utefter vad som för tillfället passar en bäst blir inte så trovärdigt ju (läs: spela inte över).

Visst provocerande, men ärligt. Nåt som väl emellanåt är ditt gebit om jag förstått det rätt !?
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top