Coolt, är dom lika i lynnet annars då med vanliga bc?Exup skrev:Jag har en korthårig bordiecollie,rätt ovanliga faktist.
Jag gillar Border collies, Fina hundar, Inte som alla "kollapåmigjagharentuffarlighund-hund"
Coolt, är dom lika i lynnet annars då med vanliga bc?Exup skrev:Jag har en korthårig bordiecollie,rätt ovanliga faktist.
Grymt kloka Hundar,rankad som Nr1 vad det gäller klokhet och lydnad Tråkigt det där med avlivningen,får man fråga varför?FUBAR skrev:Hade också en bordercollie fast var tvungen att avliva henne i höstas...
Får lägga upp en bild på henne med. Hon var fin...
Vad ska man säga,dom är som vanliga långhåriga,tjejen tävlar i agility med han det är viktigt att aktivera dom,mkt lättlärda,behöver aldrig ha han kopplad.Jag kan gå ner till affären å handla,ber han sitta utanför,så sitter han kvar där till jag kommer utHultan skrev:Coolt, är dom lika i lynnet annars då med vanliga bc?
Jag gillar Border collies, Fina hundar, Inte som alla "kollapåmigjagharentuffarlighund-hund"
Men Micke!!210år hahaktmjacke skrev:Jeanette!210 år gammal o ganska lydig.
Jo jag vet dom är härliga att ha med att göra.. Växt upp med en blandning mellan Bc och lab.. Mest Bc i henne.. Hon är 15 år nu, men ganska alert endå..En krutgummaExup skrev:Vad ska man säga,dom är som vanliga långhåriga,tjejen tävlar i agility med han det är viktigt att aktivera dom,mkt lättlärda,behöver aldrig ha han kopplad.Jag kan gå ner till affären å handla,ber han sitta utanför,så sitter han kvar där till jag kommer ut
Hundår alltså. Tänkte bara va lite fyndig med tanke på avataren lixom. hund som presar matte istället.Exup skrev:Men Micke!!210år haha
cimf_baby#1 skrev:Min lilla gris, tyvärr precis avlivad.
ktmjacke skrev:Jeanette!210 år gammal o ganska lydig.
Woffktmjacke skrev:Jeanette!210 år gammal o ganska lydig.
Rammstein skrev:Taco 10mån
Exup skrev:Grymt kloka Hundar,rankad som Nr1 vad det gäller klokhet och lydnad Tråkigt det där med avlivningen,får man fråga varför?
Hultan skrev:Jag gillar Border collies, Fina hundar, Inte som alla "kollapåmigjagharentuffarlighund-hund"
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|