Vilka ska köra ERF på Knudan den 2/10

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Freppa skrev:
Bäste herr Valmers.
I egenskap av styrelsemedlem av OGT (Old Gixxer Tour) samt med den makt som förlänts mig via TOD (Tjock och Dum) samt Mamma och Qwistfiq, ber jag härmed att för min samt Lunkans vägnar få ansöka om att ackrediteras till Knutstorp ERF den 2/10. Vi ämnar medbringa rusdrycker, oanade meckunskaper samt tre ungmöer till din ära (Det, eller en extra öl). Vi hoppas härmed att vår ansökan skall behandlas med den respekt som krävs samt att svaret går i positiva ordalag. Ehuru ni ej accepterar detta förslag kommer vi ner och sparkar er på pungen. Med respekt, självklart.

Er förtrogne

/L. Uspudel
EMR Executive Management kan endast med stor tvekan bifalla er ansökan, då ert resesätt fyller varje sann högerman med avsmak. Tre ungmöer, samt rusdrycker, kan emellertid mjuka upp, eller snarare styva upp, våra relationer. Således är ni välkomna som högst tillfälliga teammedarbetare på ERF KnuTan. Era uppgifter i teamet meddelas senare.

valmers

EMR Executive Director

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
valmers skrev:
EMR Executive Management kan endast med stor tvekan bifalla er ansökan, då ert resesätt fyller varje sann högerman med avsmak. Tre ungmöer, samt rusdrycker, kan emellertid mjuka upp, eller snarare styva upp, våra relationer. Således är ni välkomna som högst tillfälliga teammedarbetare på ERF KnuTan. Era uppgifter i teamet meddelas senare.

valmers

EMR Executive Director
Nej för i h-e :mad:

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Nr:18 skrev:
Snacka om att plocka in snabba a-förare..... :rolleyes:

Va snackar du för skit? Vi är alla B-förare som dessutom kör våran första säsong! Hur många säsonger av RR har team FET bakom sig egentligen? Räknar man med skalman blir det väl nästan ett helt sekel? :7peta

:hihi

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Don Quixote skrev:
Va snackar du för skit? Vi är alla B-förare som dessutom kör våran första säsong! Hur många säsonger av RR har team FET bakom sig egentligen? Räknar man med skalman blir det väl nästan ett helt sekel? :7peta

Dessutom belastas ni med ST-Rider, men han får säkert kramp efter 3 varv :D

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Don Quixote skrev:

mrlind är inte b-förare! Med dom varvtider är det tvångsuppklassning :fatta!

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
mrlind är inte b-förare! Med dom varvtider är det tvångsuppklassning :fatta!
Nästa år ja, gäller även DQ, men inte den tjocke tjöteburgaren, han kommer att vara B-förare för evigt.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Strider skrev:
Kasta sten i glashus är herr GSXR750R bra på.
Tror du verkligen att du kan klassa upp dig nästa år, jag har iaf gett upp hoppet, alla kör sjukt fort redan idag.

/Hobbyåkaren #62

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Vill bara informera att Team fega gamlot bangar ur om det regnar!

Vilka hårda killar... :hihi

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
RTR skrev:
Men AARRRGGGHHH
Varför ska ni ha era race när jag ska iväg till Skottland och åka Final !!! :huvet

Kunde ju vara kanon å :fyllisar å heja på HET

Kör hårt
JR
ja men va fan bror, är det inte värre för mig som inte kan åka med dig och hinka öl kanske?
men men, vi får ju ta pallplatser samtidigt... :tungan

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
R2 skrev:
ja men va fan bror, är det inte värre för mig som inte kan åka med dig och hinka öl kanske?
men men, vi får ju ta pallplatser samtidigt... :tungan
Hinka öl har just hamnat långt ner på listan. Du ska banta 5 kg över vintern, samt träna kondition 4 ggr/vecka så att du orkar med nästa säsong :fatta!

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Hinka öl har just hamnat långt ner på listan. Du ska banta 5 kg över vintern, samt träna kondition 4 ggr/vecka så att du orkar med nästa säsong :fatta!

Blir det inte skumma fjädringsinställningar när R2 väger hälften så mycket som teamägaren då? :tungan

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
DonkyeKong och MrLind kommer slåss om att få ut Strider på banan för det är väl enda stället de slipper höra hans tjötande? Alltså är de inga seriösa utmanare. ;)

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
oFFkeFF skrev:
Blir det inte skumma fjädringsinställningar när R2 väger hälften så mycket som teamägaren då? :tungan
Du har inte sett hur de kör? Skalman och R2 skjutsar alltid varandra, enda sättet att få inställningarna i det knivskarpa chassiet att lira... :D

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Torkel skrev:
Du har inte sett hur de kör? Skalman och R2 skjutsar alltid varandra, enda sättet att få inställningarna i det knivskarpa chassiet att lira... :D
Appappapp!!! Knivskarpa chassien finns endast på tvitaktare :7peta

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Strider skrev:
Så du slipper bli frånåkt av gamla, lönnfeta b-förare i teamet.
frånåkt och frånåkt,,, jag gjorde mitt jobb bara (som jag har betalt för hehe)
varför åka fortare än det behövs i endurance...
blir det ERF nästa år så är det dock enbart vinst som räknas och då ska jag gasa.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024