björn.e
hej hej
Penguin skrev:2601092Samma här, måste ha varit därför det aldrig gick nåt bra i R600!
Men va i helvete ska hela talanglösa R600 maffian upp trodde jag och kobbe skulle bli själva och få dominera lite för en gång skull
björn
Penguin skrev:2601092Samma här, måste ha varit därför det aldrig gick nåt bra i R600!
Jag är kvar och försvarar de talanglösa även nästa år!björn.e skrev:2601152Men va i helvete ska hela talanglösa R600 maffian upp trodde jag och kobbe skulle bli själva och få dominera lite för en gång skull
björn
björn.e skrev:2601152trodde jag och kobbe skulle bli själva och få dominera lite för en gång skull
Jonte VSB R-T skrev:2600923Japp. Rev ner den i molekyler igår. Jävligt ballt faktiskt. Hur ska det gå för dig som a-förare? Ska du köra ifrån Jörgen eller? Blir han inte ledsen då?
sunkan skrev:2601653Ja du de e en jävligt bra fråga...
Jo han blir nog jävligt ledsen och tar tillbaka mina rabatter haha
Fast det krävs en hel del för att komma ikapp honom...
Jösses 1000cc superbike och din högerhand hehe feta sladdar räknar jag med...
don_tomazo skrev:
IronMike skrev:2602445
Vi kan ju vända på listan.. Troliga platser tot efter säsongen 2007 i R1000
1. Ironmike
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Haha nä de blir imorrnfrollo skrev:2602462Korkat upp ett par öl ......?
IronMike skrev:2602469Haha nä de blir imorrn
Haha ja ..nejfan det var med lite ironi en bit upp.frollo skrev:2602492Ok,,Då var det en burk med förvirring då. Lätt att blanda ihop dem...
IronMike skrev:2602494Haha ja ..nejfan det var med lite ironi en bit upp.
Ingen kommer veta vem jag är när cirkusen är igång ..hoj, färger, racebuss, ställ, stövlar ..ja allt kommer se ut som vem som helst å inet förknippas med mig på forumet what so ever.frollo skrev:2602511va ? Jaså Ironi Jag tror du kommer vinna hela skiten
rogga R6 skrev:2602564jag tror det kommer gå skit bra för jonte
att BRASSA HELVETE med 50 hk mer än tidigare
du kanske ska fundera på och steloperera ändå??
IronMike skrev:2602576Ingen kommer veta vem jag är när cirkusen är igång ..hoj, färger, racebuss, ställ, stövlar ..ja allt kommer se ut som vem som helst å inet förknippas med mig på forumet what so ever.
inte förrän jag står överst på pallen, då ska jag skrika ut mitt nickname, i ett pinsamt vrål, följt av en ännu mer pinsam tystnad.
Jonte VSB R-T skrev:2602515Efter att teamet blev informerat om att det är mer effekt i en 1000 hoj än i en 600:a har vissa drastiska åtgärder tagits. Hojen kommer åka till Yamaha i Nippon för nertrimming. En eller två av cylindrarna kommer gjutas igen.
Chefsmekaniker Rickard: "Detta kom helt som en överaskning. Jag måste nog erkänna att vi var totalt ovetande om detta. Det är helt enkelt så att vi har klantat oss. Men eftersom jag ska testa fram hojens inställningar vid diverse tillfällen så är jag i alla fall imot en nertrimmning. Min idé har hela tiden varit att steloperera Jontes handled. Ev. skicka han på kognetiv terapi samt lugnade pyskofarmika."
Förare Jonatan: "Det ska bli helballt att BRASSA HELVETE med 50hk mer är tidigare. Snacka om att det kommer gå fort. Min handled får de ge fan i men gärna lite piller."
Hoppas ni följer oss nästa år. Kommer den totaltokiga Jonte kunna hålla "the evil side" borta från högerhanden?
Edit: Sluta spamma sönder tråden !!!!!!
Den som lever får se ..men jag kommer göra allt för att hålla låg profil. Det lyckas jag med i gatåkningen. Det är ingen som vet att jag e jag, fast man skriver tonvis med dynga på nätet, ofta nattetid och med någrafrollo skrev:Haha ja...Nånting säger mig att du kommer synas innan det i depån om du tävlar 2007. Men den som lever får se..
IronMike skrev:2602598Den som lever får se ..men jag kommer göra allt för att hålla låg profil. Det lyckas jag med i gatåkningen. Det är ingen som vet att jag e jag, fast man skriver tonvis med dynga på nätet, ofta nattetid och med några
Haha, 2007 blir ett spännande år...
Jag tror alla kommer veta vem du är när du stapplar ut i depån....IronMike skrev:2602576Ingen kommer veta vem jag är när cirkusen är igång ..hoj, färger, racebuss, ställ, stövlar ..ja allt kommer se ut som vem som helst å inet förknippas med mig på forumet what so ever.
inte förrän jag står överst på pallen, då ska jag skrika ut mitt nickname, i ett pinsamt vrål, följt av en ännu mer pinsam tystnad.
IronMike skrev:2602598Den som lever får se ..men jag kommer göra allt för att hålla låg profil. Det lyckas jag med i gatåkningen. Det är ingen som vet att jag e jag, fast man skriver tonvis med dynga på nätet, ofta nattetid och med några
Haha, 2007 blir ett spännande år...
don_tomazo skrev:
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024