Vilka ska köra R1000 2007? El. Jag har blivit tjock, gammal och långsam!

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Penguin skrev:
2601092 Samma här, måste ha varit därför det aldrig gick nåt bra i R600! :näsblod


Men va i helvete ska hela talanglösa R600 maffian upp :confused: trodde jag och kobbe skulle bli själva och få dominera lite för en gång skull :va

björn
 

samuel w

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Mölndal
Hoj
R6 v4.0
björn.e skrev:
2601152 Men va i helvete ska hela talanglösa R600 maffian upp :confused: trodde jag och kobbe skulle bli själva och få dominera lite för en gång skull :va

björn
Jag är kvar och försvarar de talanglösa även nästa år! :yoparty
 

sunkan

Gå loss...
Gick med
18 May 2003
Ort
sthlm
Hoj
2006 R6
Jonte VSB R-T skrev:
2600923 Japp. Rev ner den i molekyler igår. Jävligt ballt faktiskt. Hur ska det gå för dig som a-förare? Ska du köra ifrån Jörgen eller? Blir han inte ledsen då?

Ja du de e en jävligt bra fråga...
Jo han blir nog jävligt ledsen och tar tillbaka mina rabatter haha
Fast det krävs en hel del för att komma ikapp honom...

Jösses 1000cc superbike och din högerhand hehe feta sladdar räknar jag med...
 

frollo

Medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Oxelösund
Hoj
Yamha R1-08
Ja det ska bli kul att se han på en 1000cc.:tungan Så mkt snack det har vart om att det bara är skit med 1000cc:D

Vart ska du själv köra då ?Edit: Skiter i att fråga det...Har lite svårt att läsa stora svarta bokstäver..
Tror det kommer gå bra för dig som A-förare. Du utvecklades massor i år.

//mange

sunkan skrev:
2601653 Ja du de e en jävligt bra fråga...
Jo han blir nog jävligt ledsen och tar tillbaka mina rabatter haha
Fast det krävs en hel del för att komma ikapp honom...

Jösses 1000cc superbike och din högerhand hehe feta sladdar räknar jag med...
 
Last edited:

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
"Pressmedelande från Jonte rejsing"

Efter att teamet blev informerat om att det är mer effekt i en 1000 hoj än i en 600:a har vissa drastiska åtgärder tagits. Hojen kommer åka till Yamaha i Nippon för nertrimming. En eller två av cylindrarna kommer gjutas igen.

Chefsmekaniker Rickard: "Detta kom helt som en överaskning. Jag måste nog erkänna att vi var totalt ovetande om detta. Det är helt enkelt så att vi har klantat oss. Men eftersom jag ska testa fram hojens inställningar vid diverse tillfällen så är jag i alla fall imot en nertrimmning. Min idé har hela tiden varit att steloperera Jontes handled. Ev. skicka han på kognetiv terapi samt lugnade pyskofarmika."

Förare Jonatan: "Det ska bli helballt att BRASSA HELVETE med 50hk mer är tidigare. Snacka om att det kommer gå fort. Min handled får de ge fan i men gärna lite piller."

Hoppas ni följer oss nästa år. Kommer den totaltokiga Jonte kunna hålla "the evil side" borta från högerhanden?



Edit: Sluta spamma sönder tråden !!!!!! :pannkyss
 

rogga R6

www.vsbracing.se
Gick med
2 Apr 2006
Ort
NYKÖPING
Hoj
minimoto/snart barnvagn
jag tror det kommer gå skit bra för jonte
att BRASSA HELVETE med 50 hk mer än tidigare :tummenupp



du kanske ska fundera på och steloperera ändå??:)
 

IronMike

Guest
frollo skrev:
2602511 va ? Jaså :confused:Ironi:confused: Jag tror du kommer vinna hela skiten :tungan
Ingen kommer veta vem jag är när cirkusen är igång :tummenupp ..hoj, färger, racebuss, ställ, stövlar ..ja allt kommer se ut som vem som helst å inet förknippas med mig på forumet what so ever.

:tungan inte förrän jag står överst på pallen, då ska jag skrika ut mitt nickname, i ett pinsamt vrål, följt av en ännu mer pinsam tystnad.

:tummenupp
 

frollo

Medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Oxelösund
Hoj
Yamha R1-08
Det tror jag med...Jag menar hur svårt kan det vara ?:) Vad tyckte du själv om R1 istället för R6 :D ?:pannkyss
rogga R6 skrev:
2602564 jag tror det kommer gå skit bra för jonte
att BRASSA HELVETE med 50 hk mer än tidigare :tummenupp



du kanske ska fundera på och steloperera ändå??:)

Haha ja...Nånting säger mig att du kommer synas innan det i depån om du tävlar 2007. Men den som lever får se..
IronMike skrev:
2602576 Ingen kommer veta vem jag är när cirkusen är igång :tummenupp ..hoj, färger, racebuss, ställ, stövlar ..ja allt kommer se ut som vem som helst å inet förknippas med mig på forumet what so ever.

:tungan inte förrän jag står överst på pallen, då ska jag skrika ut mitt nickname, i ett pinsamt vrål, följt av en ännu mer pinsam tystnad.

:tummenupp

Kanon kul att du ska köra 1000. Men jag vet att vi kommer ha många långa snack om harmoni...Och du kommer hata mig!!
Jonte VSB R-T skrev:
2602515 Efter att teamet blev informerat om att det är mer effekt i en 1000 hoj än i en 600:a har vissa drastiska åtgärder tagits. Hojen kommer åka till Yamaha i Nippon för nertrimming. En eller två av cylindrarna kommer gjutas igen.

Chefsmekaniker Rickard: "Detta kom helt som en överaskning. Jag måste nog erkänna att vi var totalt ovetande om detta. Det är helt enkelt så att vi har klantat oss. Men eftersom jag ska testa fram hojens inställningar vid diverse tillfällen så är jag i alla fall imot en nertrimmning. Min idé har hela tiden varit att steloperera Jontes handled. Ev. skicka han på kognetiv terapi samt lugnade pyskofarmika."

Förare Jonatan: "Det ska bli helballt att BRASSA HELVETE med 50hk mer är tidigare. Snacka om att det kommer gå fort. Min handled får de ge fan i men gärna lite piller."

Hoppas ni följer oss nästa år. Kommer den totaltokiga Jonte kunna hålla "the evil side" borta från högerhanden?



Edit: Sluta spamma sönder tråden !!!!!! :pannkyss
 
Last edited:

IronMike

Guest
frollo skrev:
Haha ja...Nånting säger mig att du kommer synas innan det i depån om du tävlar 2007. Men den som lever får se..
Den som lever får se :p ..men jag kommer göra allt för att hålla låg profil. Det lyckas jag med i gatåkningen. Det är ingen som vet att jag e jag, fast man skriver tonvis med dynga på nätet, ofta nattetid och med några :öl

Haha, 2007 blir ett spännande år...
 

frollo

Medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Oxelösund
Hoj
Yamha R1-08
Ja absolut! Det blir spännande och se ifall du håller/uppfyller dina löften.
Varför ska du hålla en låg profil där när du inte gör det här ?
IronMike skrev:
2602598 Den som lever får se :p ..men jag kommer göra allt för att hålla låg profil. Det lyckas jag med i gatåkningen. Det är ingen som vet att jag e jag, fast man skriver tonvis med dynga på nätet, ofta nattetid och med några :öl

Haha, 2007 blir ett spännande år...
 

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Norrköping
Hoj
YZF Yamaha R6
IronMike skrev:
2602576 Ingen kommer veta vem jag är när cirkusen är igång :tummenupp ..hoj, färger, racebuss, ställ, stövlar ..ja allt kommer se ut som vem som helst å inet förknippas med mig på forumet what so ever.

:tungan inte förrän jag står överst på pallen, då ska jag skrika ut mitt nickname, i ett pinsamt vrål, följt av en ännu mer pinsam tystnad.

:tummenupp
Jag tror alla kommer veta vem du är när du stapplar ut i depån....

:corn
 

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Ort
Vid en bromsbänk i Uppsala
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
IronMike skrev:
2602598 Den som lever får se :p ..men jag kommer göra allt för att hålla låg profil. Det lyckas jag med i gatåkningen. Det är ingen som vet att jag e jag, fast man skriver tonvis med dynga på nätet, ofta nattetid och med några :öl

Haha, 2007 blir ett spännande år...

För din info så inveterar man lätt i alla teamen på ungefär 5-7 minuter i depån..
Det ser alltså INTE ut som Moto GP depån du ser på TV...

Godmorgon.




1. Jonte/Jonatan
2. Frollo/Magnus
3. Pingvinen/Björn
4. Sandstream/Perra
5. Eskilsson?
6. Kreuger/Petter?
7. Simon simpa Svensson... (har fan inte råd med nsb)
8. tobbe #11/Torbjörn
9. Kamikaze Kid / Patrik. (Mest för att ha skoj efter 15 års uppehåll)
10. Fredrik Lindell
11 Rogge k6
12. Triggerhappy / Micke

(Lägger till trigger för han har tjatat om att åka ifrån mig nästa år...
Backar han ur så är det av ren feghet!)


don_tomazo skrev:

Tycker inte ens han platsar på listan för att köra!:D
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top