Vilka ska köra R1000 2007? El. Jag har blivit tjock, gammal och långsam!

sunkan

Gå loss...
Gick med
18 May 2003
Ort
sthlm
Hoj
2006 R6
frollo skrev:
2602367 Ja det ska bli kul att se han på en 1000cc.:tungan Så mkt snack det har vart om att det bara är skit med 1000cc:D

Vart ska du själv köra då ?Edit: Skiter i att fråga det...Har lite svårt att läsa stora svarta bokstäver..
Tror det kommer gå bra för dig som A-förare. Du utvecklades massor i år.

//mange

tackar tackar..
Hoppas på det bästa... Fick du någonsin ordning på bakdämparen???
 
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Crime Village
Hoj
.
IronMike skrev:
2602598 Den som lever får se :p ..men jag kommer göra allt för att hålla låg profil. Det lyckas jag med i gatåkningen. Det är ingen som vet att jag e jag, fast man skriver tonvis med dynga på nätet, ofta nattetid och med några :öl

Haha, 2007 blir ett spännande år...


......FAST MAN SKRIVER TONVIS MED DYNGA PÅ NÄTET...... :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl 5 Råflabb av 5 :tummenupp Skönt med självdistans eller va det bara ett korkat uttalande..:va
 

don_tomazo

Går bra, en ägare.
Gick med
28 Oct 2005
Ort
Ja
Hoj
Honda
IronMike skrev:
2602598 Den som lever får se :p ..men jag kommer göra allt för att hålla låg profil. Det lyckas jag med i gatåkningen. Det är ingen som vet att jag e jag, fast man skriver tonvis med dynga på nätet, ofta nattetid och med några :öl

Haha, 2007 blir ett spännande år...

Vadå, det är väl du som är ghostrider?!
 

frollo

Medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Oxelösund
Hoj
Yamha R1-08
Jag köpte en Öhlinare. Hade den på Falkenberg. Det blev en helt annan hoj, så nu vill man ju ha en Öhlinare fram oxså.:)
sunkan skrev:
2602731 tackar tackar..
Hoppas på det bästa... Fick du någonsin ordning på bakdämparen???
 

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
BMW S1000RR -2015
gixxermf skrev:
2603966 Nä... svemo tyckte jag var för långsam...
Samma här. Skall bli roligt att försöka haka på dig igen, men till nästa år har jag en ännu grymmare hoj. Då får du svårare att varva mig :)
 

stridis nr60

if you cant bet them.hit them harder
Gick med
6 Oct 2005
Ort
stockholm
Hoj
gsxr1000-02-Race,wr 250
KennethN skrev:
2604068 Samma här. Skall bli roligt att försöka haka på dig igen, men till nästa år har jag en ännu grymmare hoj. Då får du svårare att varva mig :)
Menar du att svemo Tycker att man är för långsam om man kommer Trea i R 1000.Om det är så vilka skall då bli uppklassade.bra kört i år
 

nazurro

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Apr 2006
Ort
Linköping
Hoj
Hojlös
stridis nr60 skrev:
2604128 Menar du att svemo Tycker att man är för långsam om man kommer Trea i R 1000.Om det är så vilka skall då bli uppklassade.bra kört i år

Och du förresten, vad hände på sista tävlingen? Du hade väl bra läga att ta silvret i serien?
 

gixxermf

NRT
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Motala
Hoj
-
stridis nr60 skrev:
2604128 Menar du att svemo Tycker att man är för långsam om man kommer Trea i R 1000.Om det är så vilka skall då bli uppklassade.bra kört i år

Dom som har kört tillräckligt bra varvtider... blev inte så många i år
 

Strandelin

Medlem
Gick med
7 Aug 2003
Ort
Rimligt nära Sviestad
Hoj
Inte just nu
gixxermf skrev:
2604230 Dom som har kört tillräckligt bra varvtider... blev inte så många i år

Menar du allvar??

Mellan 53:eek:r måste väl räcka til iaf på Sviestad?? Vad har du kört på andra banor?

Iofs bra att uppklassning stramas åt en aning för förr om åren har ju vem som helst blivit uppklassad men att du inte blir det är väl på gränsen till komiskt?
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
Det är väl 8p i snitt som gäller alla, kör man inte alla tävlingar så blir ju det svårt att nå trots fina placeringar i några.
 

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
BMW S1000RR -2015
Det är väl (precis som med allting annat) inte helt klart ännu hur det blir. De enda förarna som SVEMO uppklassat enl. protokoll på deras hemsida är Björk och Johansson i 600 tror jag att det var. Själv så tycker jag inte att jag riktigt platsar i Supebike. Kommer ju t.o.m få svårt att kvala in. Men vi får väl se. Det skulle dock vara roligt att fightas med er en säsong till i R1000 :) å andra sidan skulle det också vara kul att prova köra Superbike och se om man lyckas kvala in till nåt race.
 

gixxermf

NRT
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Motala
Hoj
-
Strandelin skrev:
2604330 Menar du allvar??

Mellan 53:eek:r måste väl räcka til iaf på Sviestad?? Vad har du kört på andra banor?

Iofs bra att uppklassning stramas åt en aning för förr om åren har ju vem som helst blivit uppklassad men att du inte blir det är väl på gränsen till komiskt?

Kan ha varit ett par öl inblandade i mina inlägg igår... men grejen är ju att man inte har en aning ännu vilka som är uppklassade.
Jag har över 8 i snitt så jag får väl anta att jag ska köra NSB nästa säsong...
 

Borgh

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2005
Ort
Hägersten,Sthlm
Hoj
Yamaha R1 -09
KennethN skrev:
2604675 Det är väl (precis som med allting annat) inte helt klart ännu hur det blir. De enda förarna som SVEMO uppklassat enl. protokoll på deras hemsida är Björk och Johansson i 600 tror jag att det var. Själv så tycker jag inte att jag riktigt platsar i Supebike. Kommer ju t.o.m få svårt att kvala in. Men vi får väl se. Det skulle dock vara roligt att fightas med er en säsong till i R1000 :) å andra sidan skulle det också vara kul att prova köra Superbike och se om man lyckas kvala in till nåt race.


jag vart uppklassad å sunkan lär väl blivit de me eftersom han ska köra superstock -07
 

stridis nr60

if you cant bet them.hit them harder
Gick med
6 Oct 2005
Ort
stockholm
Hoj
gsxr1000-02-Race,wr 250
KennethN skrev:
2604675 Det är väl (precis som med allting annat) inte helt klart ännu hur det blir. De enda förarna som SVEMO uppklassat enl. protokoll på deras hemsida är Björk och Johansson i 600 tror jag att det var. Själv så tycker jag inte att jag riktigt platsar i Supebike. Kommer ju t.o.m få svårt att kvala in. Men vi får väl se. Det skulle dock vara roligt att fightas med er en säsong till i R1000 :) å andra sidan skulle det också vara kul att prova köra Superbike och se om man lyckas kvala in till nåt race.
Du måste väl också ha haft 8p i snitt säsongen 06.Roger karlsson och jacob atthage måste väl också haft minst 8 p i snitt
 

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Strängnäs
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
KennethN skrev:
2604068 Samma här. Skall bli roligt att försöka haka på dig igen, men till nästa år har jag en ännu grymmare hoj. Då får du svårare att varva mig :)

Ääääh, skärp dig. :rolleyes: (Du oxå Fredrik!)
Din dispans räcker väl bara en säsong i alla fall Kenneth eftersom du egentligen blev uppklassad till i år... Se så, det blir NSB för dig...:tummenupp
 

P@trik

#16
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vagnhärad
Hoj
race
Jonte VSB R-T skrev:
2597967 Jag har alltså blivit gubbe redan vid 24 års ålder, och gått och köpt mig en R1-06:a. Detta betyder att jag alltså kommer krascha runt i R1000.


Du får lägga upp lite bilder, lika bra nu medans den är hel..
 

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
P@trik skrev:
2607454 Du får lägga upp lite bilder, lika bra nu medans den är hel..

Den är redan paj. Men bara kosmetiskt. Den kommer vara så fin i vår ska du se. Bara att du kör Anderstorp och tittar på den första dagen.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top