Vilka ska man hälsa på?

André E

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2004
Ort
Hässleholm
Hoj
Suzuki M1800R -07
Jag hälsar på alla, är ju inte mer än ett fåtal "coola" killar som inte hälsar, så då är det bättre att hälsa på alla tycker jag, skit samma om dom inte hälsar tillbaka, då är det dom som är mupparna som inte vill hålla en trevlig tradition vid liv!!

Fick fingret av en kompis igår efter att han hade kört ifrån mig med sin M1800R, helt förnedrande att bli frånåkt (visserligen bara till 170km/h) när man själv kör sporthoj å han värsta kromsläden med största motorn dock...
 

Bajen-Sam

Rospigg.
Gick med
28 Aug 2006
Ort
Norrtälje
Hoj
Suzuki M 1800 R2 / BMW R 1150 GS / Suzuki Intruder 1400
Hälsar på alla och tycker det är jäkligt trevligt om någon hälsar tillbaka. :D
 

eXtract

jaK eaR gengZtäR
Gick med
8 Oct 2006
Ort
Kungälv
Hoj
...
Vilket dilemma det borde bli när en hel satans MC kortege med både sporthojar, motard och customs bränner förbi :näsblod :huvet
 

ezter

Ny medlem
Gick med
2 Jun 2005
Ort
Uppsala
Hoj
Ktm
Vilket dilemma det borde bli när en hel satans MC kortege med både sporthojar, motard och customs bränner förbi :näsblod :huvet


Ja hur ska man göra då egentligen? Hälsa 118 ggr,en hälsning för
varje åkare.Med möjlighet att sortera ut custombögarna genom att
göra en kort paus i handviftandet.eller skall man göra en enda jättelång
hälsning och dra alla över samma kam.:va klurigt!.


Lilla ordskolan

Ironi=

1) filos. om den av Sokrates vid filosofiska diskussioner använda metoden att under låtsad okunnighet skenbart ansluta sig till motpartens meningar, men gm försåtliga frågor visa upp de orimliga konsekvenser vartill de leda; i sht i uttr. den sokratiska ironien.
:tummenupp
 
Last edited:

Chaimera

Det är inte farten som dödar...
Gick med
18 Sep 2006
Ort
Lund
Hoj
GSXR 600 -01
Hahaha...

Jag köper faktiskt det du säger om sporthoj vs glidare.. Ramlade in mot ett rödljus med en ministoppie bredvid en ful sak härom dan, glad som en gay på Pridefestival nickade jag OCH lyfte handen OCH sökte ögonkontakt som för att bekräfta att det är FÖR JÄVLA kul att åka hoj, och det var faktiskt en av de första sköna dagarna. Han kostar på sig att nicka (något som såg ut som en suck i en för tung hjälm) och mötte min blick en kvarts sekund.

När det blev grönt brummade jag iväg med en liiiiten liiten wheelie och vid nästa rödljus kände jag hur hatet växt..

På gymet däremot ä'r det för mig en självklaret att hälsa på smågrabbarna. De behöver våga fråga för att inte ligga pressa sönder sina arma små ryggar i övningar de inte vet hur de ska va.. "Tänk på återväxten" var det va?

Jag förstår ditt tankesätt. Men jag ser det lite annorlunda: jag vill inte hjälpa dom att bli "större". För då behöver inte jag ligga i som fan för att se någorlunda fit ut. :D Egoist, jag vet.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top