Olof Eriksson
1 0lof 3riksson
8h kvar nu.......
Alltså vad snackar ni om!? Har jag missat nåt eller!?
Nu blir jag ju skraj att jag har bokat resa på fel datum
8h kvar nu.......
Alltså vad snackar ni om!? Har jag missat nåt eller!?
Nu blir jag ju skraj att jag har bokat resa på fel datum
Dom som inte hittar drar en vecka tidigare. För att hinna fram i tid och tjuvträna lite.
Dom som flyger kan ju åka ner samma dag. Inte så lång restid. Och det är ju skönt.
Så du har inte missat något. Den 11e blir bra.
Ok, så om ingen kör fortare så får Matt ligga med henne?För att egga upp lite mer fick jag just klart med syrran att den som kör fortare än Matt i Spanien får ligga med henne
Och om nu jag skulle köra fortare än Matt så måste man köra fortare än mig för att få ligga med min syrra.
Ok, så om ingen kör fortare så får Matt ligga med henne?
Är det rätt tolkat?
Ok så sverigeelit i basket för sådär 10år sedan är inget som räknasDet kom ur diskutionen att hon skulle ta vara på läget och ligga med någon ur världseliten så jag gissar att det är så.
Ok så sverigeelit i basket för sådär 10år sedan är inget som räknas
Bättre och koncentrera sig på motarden. Roligare än det där basket.Hade du hållit ut i ett par år till och spelat i NBA så hade du nog haft dig ett ligg
Hola dar hemma i kylan.... Ville bara meddela att det var 27 grader i gar nar vi kom till Fortuna. I dag har vi kollat motardbanan dar vi ska trana kl 16.30 i morgon och sen har jag varit och kort pa Molenas crossbana nan mil fran dar vi bor. I dag ar det bara 25 grader just nu sa vi svettas inte nar vi bara har kortbyxor pa oss som i gar. Jaha... Nu blir det ivag bada lite....
Hade du hållit ut i ett par år till och spelat i NBA så hade du nog haft dig ett ligg
Nja men du har en chans till, att spöa matt ute på banan
Tror du en nylackad stor buss har hög raggfaktor hos din syrra?
Vem vet du kanske skulle gilla detOm jag spöar Matt W, så hoppas jag att jag slipper ta konsekvenserna av det......
Vem vet du kanske skulle gilla det
Bevare mig väl.
Inte är du väl en sån som gillar killar? Isåfall kan du få ligga med mig istället.
Din syster är säkert kanonfin, men jag gillar killar, ovanligt va´?!
Snart bär det av till solen...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |