Vilka tänker/funderar på att åka på Spanienlägret 2007

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
Alltså vad snackar ni om!? Har jag missat nåt eller!?

Nu blir jag ju skraj att jag har bokat resa på fel datum :p

Dom som inte hittar drar en vecka tidigare. För att hinna fram i tid och tjuvträna lite.

Dom som flyger kan ju åka ner samma dag. Inte så lång restid. Och det är ju skönt.

Så du har inte missat något. Den 11e blir bra.

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Dom som inte hittar drar en vecka tidigare. För att hinna fram i tid och tjuvträna lite.

Dom som flyger kan ju åka ner samma dag. Inte så lång restid. Och det är ju skönt.

Så du har inte missat något. Den 11e blir bra.

Tack :)

Det där med att tjyvträna lät lite fuskigt dock.

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Hoj
För att egga upp lite mer fick jag just klart med syrran att den som kör fortare än Matt i Spanien får ligga med henne :tummenupp

Och om nu jag skulle köra fortare än Matt så måste man köra fortare än mig för att få ligga med min syrra.

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
För att egga upp lite mer fick jag just klart med syrran att den som kör fortare än Matt i Spanien får ligga med henne :tummenupp

Och om nu jag skulle köra fortare än Matt så måste man köra fortare än mig för att få ligga med min syrra.
Ok, så om ingen kör fortare så får Matt ligga med henne?
Är det rätt tolkat?

Jag heter Lasse

Bara 4 hjul.
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Sex. HVA125, CR500(strax AF), YZ125, YRRD-YZ501F, YZ450F, GSXR750. 3000GT.
Eftersom jag har flickvän lovar jag att inte köra fortare än Matt.:rolleyes:

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
En hög med YamahaYZor men nu även en R6-08....
Hola dar hemma i kylan.... Ville bara meddela att det var 27 grader i gar nar vi kom till Fortuna. I dag har vi kollat motardbanan dar vi ska trana kl 16.30 i morgon och sen har jag varit och kort pa Molenas crossbana nan mil fran dar vi bor. I dag ar det bara 25 grader just nu sa vi svettas inte nar vi bara har kortbyxor pa oss som i gar. Jaha... Nu blir det ivag bada lite....

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
Hola dar hemma i kylan.... Ville bara meddela att det var 27 grader i gar nar vi kom till Fortuna. I dag har vi kollat motardbanan dar vi ska trana kl 16.30 i morgon och sen har jag varit och kort pa Molenas crossbana nan mil fran dar vi bor. I dag ar det bara 25 grader just nu sa vi svettas inte nar vi bara har kortbyxor pa oss som i gar. Jaha... Nu blir det ivag bada lite....

Du är ett stort svi.... :kulspruta

Tänk på att vi är flera st som kommer ner till helgen. :sissy

Hade du hållit ut i ett par år till och spelat i NBA så hade du nog haft dig ett ligg :tummenupp

Tror du en nylackad stor buss har hög raggfaktor hos din syrra?:slicka

Last edited:

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Hoj
Din syster är säkert kanonfin, men jag gillar killar, ovanligt va´?! :hihi

Snart bär det av till solen...:tummenupp

Jag fick en spanien-känsla idag när jag körde bil hem. På väg hem till mig finns det ett gris-hus och i spanien luktar det avlopp på många ställen :rolleyes:

Hur otäckt det än låter så började man ändå längta lite...

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
En hög med YamahaYZor men nu även en R6-08....
Today we have riding bade cross bana och motardbana....Forst nagra timmar pa molena sen pa fortuna.... Se om vi far upp lite bilder nu. Det har tagits 300 bilder nu ska dom bara in i datorn med. I dag var det dock bara 23 grader varmt. I morgon ska vi kora motard i Velena...

Efter manga forsok att fa in bilder ger vi nu upp.... Men kan saga det var grymma flygturer pa cross banan med bade motarden och crossen i dag. Jonas har nog aldrig haft sa mycket luft under hjulen. Sa forbered er mentalt pa langt ner till marken.

Pa motardbanan i Fortuna blev det sen dryga timmens shakedown och lite finjusteringar for att i slutet av dagen lagga lite riktigt feta slajdar...

Ja vi har bra, ja vi tycker livet ar rattvist, ja vi blir bruna och sist men inte minst har vi riktigt riktigt kul. Men vi langtar oxa efter er som ska joina oss... Vad vantar ni pa???? Kom hit......

(ni kan ju messa ola och fraga om hans nya magura bromsar tar bra:crash )

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati