Lennartsson
Ny medlem
Bara 4 veckor kvar nu.... ( ja bara 3 innan vi far ner ) Någon mer än jag som LÄNGTAR????
Bara 4 veckor kvar nu.... ( ja bara 3 innan vi far ner ) Någon mer än jag som LÄNGTAR????
Är det någon som tänkt stanna kvar tills på söndag och kolla MotoGP på Jerez? Jag vill!
För att få lite fart på den här tråden...
Är det någon som tänkt stanna kvar tills på söndag och kolla MotoGP på Jerez? Jag vill!
He he i så fall kör jag om dig på rakan ska du se!
Du med din lilla 450
Eller så bromsar jag om dig med mina nya Magurabromsar. Eller så kör jag om dig i svängen efteråt fär att jag har så bra fäste i kurnan med min nya fabriksgaffel. Eller så är det så att jag trimmar min Laptimer så att jag kan hävda att jag i alla fall körde bättre tider än du!
De låter roligt....Vi få ta de över några öl där nere
Kul då får du säkert bo i vår stuga. Hoppas du är bra på att laga matJag kommer ner för att plåta/skriva för egen del och för Bomber Magazine och IB Motorsport.
Om någon har något speciellt kul att berätta om deras framtid eller något annat så är ni alltid välkomna att höra av er till mig.
MVH
Johan Söderström
jsfoto.com
bombermagazine
IB Motorsport
Nja det kan väl få bli en hemlighet mellan dig och mig.Vet inte riktigt vilken stuga jag får bo i men det blir säkert kanon iallafall. Laga mat? Jag är en jäkel på att hämta pizza iallafall..
Vill du gå ut med att du ska vinna SM i någon tidning eller
Jag är ny bonde (bor på en gresegård iallafall) så jag kommer nog känna mig som hemma
Bor alla i samma område? Eller är det några som har hamnat långt ute på vischan?
Angående mailet som kom nyss från Ola
Vilka kommer köra tävlingen i Fortuna?
1.
2.
3.
osv.
3 Thomas Gillisson, och ja licensen är skickad för länge sedan1. Olof Eriksson
2 Lennartsson redan fixat iväg licensen.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|