Olof Eriksson skrev:2606958Rikemän? Du här jobbar min pappa surt ihop stålarna.
Fuente Alamo har världens gayslinga med dubblar och och nån trippel om man vågar sig på det (visserligen inte särskilt stora, men det krävs lite teknik). Finestrat har en fin offroadslinga som vi inte fick använda sist vi var där (åkte bara asfalt). Fortuna har en kortare slinga men med större hopp än i sverige + lite vallar.Motard nissen skrev:2622704Kommar det va nå mx-slinga som är värd namnet på dom banorna eller kommer det bli svensk mes variant? För då blir man ju inte så värst sugen på att åka ner.
Isåfall känns ungern's ex sovijet stil med bunker i bakgrunden och mulet väder mer givande
kika på http://wheeliegirl.mine.nu/bilder/Ungern_2006/page_03.htmOlof Eriksson skrev:2622724Fuente Alamo har världens gayslinga med dubblar och och nån trippel om man vågar sig på det (visserligen inte särskilt stora, men det krävs lite teknik). Finestrat har en fin offroadslinga som vi inte fick använda sist vi var där (åkte bara asfalt). Fortuna har en kortare slinga men med större hopp än i sverige + lite vallar.
Alla slingorna håller högre kvalité än i Sverige, iaf i mitt tycke.
Varför har Christian världens största dasspapper med sigOlof Eriksson skrev:2626775Blir så SJUKT SUGEN på åka i spanien nu när jag hittar några bilder därifrån. Jag ska fan i mig jaga er av banan på offroad-delen i år.
Fortuna: (ja de e inge märkvärdigt men det är iaf lite mer än i sverige)
I golf har dom handikapregler i motard kör vi med plastpåsar på dom som är snabba = sambbare förare större påse.Supermoto skrev:2626883Varför har Christian världens största dasspapper med sig
Det syns lite dålig på bilden eftersom Christians påse har gått sönder, men denna påse e fylld med sand också.Stoffy skrev:2627026I golf har dom handikapregler i motard kör vi med plastpåsar på dom som är snabba = sambbare förare större påse.
Hojjarna transporteras ut till banorna varje dag så det är lugnt Jag tänkte att vi skulle gå ihop fyra st och hyra en peugeot 107 lr så för en tusing var. Jag tänker flyga till Madrid och plocka upp en hyrkart(läs peugeot 107) på flygplatsen och sen köra till Fortuna. Varför? Jo för att det kostar lika mycke att flyga mellan madrid och alicante som det gör att flyga från sthlm-madrid.Vargen skrev:2631272Vad heter närmsta (som går att flyga billigt till) flygplats och hur långt är det till boendet från den.
Hur många är det som funderar på att skicka iväg sina hojar i förväg och sen flyga ner?
Antar att man måste ordna någon slags transport av sig själv där nere ochså. Tänke om man gick ihop ett gäng och hyrde en minibuss eller nåt?
Hur är däckpriserna i Spanien?
Olof Eriksson skrev:2631514
Krux är dock att jag inte får hyra eftersom jag är en yngling. 25 år minimum...
Där ser man! Ibland måste man ha fel för att... hm...Supermoto-rider skrev:2631777Arlanda - Alicante t.o.r. www.sterling.dk totalpris 1898:-
utresa 2007.03.10 kl 07.00 hemresa 2007.03.24. kl 11.45
Det är inte klart än.marcus56 skrev:2631970Kommer det ske lastbilstransport ner? Mer info?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|