Tack ska du ha! Jag söker tydligen som en kratta...
Vad blir det för hoj nästa år?Rancid-Racing skrev:2566563Jo jag önskar jag kunde...
Lyckades sälja hojen å va ju såklart glad för det, men fan va tomt d e nu
Ja ja d e väl bara å bita ihop tills den nya racern anländer.
Då får ni passa er grabbar
Va tjör du för nå klass nästa år?Jocke W skrev:2564278
Jag kommer troligen att åka, som vanligt är det ju ett kamp mot pengar.
Olof Eriksson skrev:2568555Vad blir det för hoj nästa år?
Hoppas på en ny cykel till nästa år också, då jäklar ska jag ta revanch! Komma å köra ifrån mig sådär på två veckor.
Och jo, läker ryggen å man kan börja jobba så ska det dras ihop pengar till Spanien. Olle will be there
Va tjör du för nå klass nästa år?
Haha joo det kostar både ur plånboken och ur kroppen ;PRancid-Racing skrev:2568769Jag vet faktiskt inte vad jag ska åka för hoj...
Yamahan e ju riktigt läcker, vit å fin -07, men nya KTM:en e ju inte så tokig den heller och så har vi ju Aprilian oxå , fan d e svårt...
Ja jag säger ju att lägret är givande, 2 veckor med myyycket åkning, jävligt ont i arslet men kul som satan
Visst e d mycket pengar, men ska man bli snabbare så kostar det
Olof Eriksson skrev:2568555
Va tjör du för nå klass nästa år?
Olof Eriksson skrev:2568828Haha joo det kostar både ur plånboken och ur kroppen ;P
Har du provkört nya KTMen? Den e faantastisk! Så jäkla nice med elstart också.
Fastway skrev:2569364Man får ju springa lite Extra.
[/QUOTE]Visst e d mycket pengar, men ska man bli snabbare så kostar det
Cupcake skrev:2569454[
[/QUOTE]Hur många spargrisar går det åt tror du? Jag har en full nu.... hehe
Fast det sägs att det tar 3 minuter att ladda upp batteriet för en start! Sen startar den på första helvarvet också då KTM har räknat ut vilken den optimala hastigheten är för att snurra igång motorn är. Jag har både provat själv och sett andra göra det!Fastway skrev:2569364Den är jäkligt fin (hoppas att den håller bara) Men det där men enbart elstart är väl så där Tycker jag. Husqvarnan har ju haft det i några år. Är man på träningsläger är det inte att rekomendera (om man inte har en jävla massa batterier med sig)Men man får väl se det positivt.Man får ju springa lite Extra.
Olof Eriksson skrev:2568828Haha joo det kostar både ur plånboken och ur kroppen ;P
Har du provkört nya KTMen? Den e faantastisk! Så jäkla nice med elstart också.
Rancid-Racing skrev:2564216Ja vaffan börjar ju redan längta efter nästa säsong, så jag undrar bara vilka som e sugna på att tjuvstarta den nere på Olas Spanienläger.
Riktigt givande kan jag lova för er som e sugna
Gillisson #147
Du kan väl fylla din kärra med 10-15 hojar eller nåt så flyger vi andra ner?Malmö-motard skrev:2573532Jag är riktigt sugen... nån som har plats i bilen?
marcus56 skrev:2573544Du kan väl fylla din kärra med 10-15 hojar eller nåt så flyger vi andra ner?
Har faktiskt börjat med det nu! (Så Husaberg börjar att få grepp om mig nu eftersom mek intresset ochså har ökat Och mc åkningen har minskat. Du vet ju själv hur Stefan ser ut.(Vältränad och konditionsstark) Det måste väl bero på Husan eller?Lennartsson skrev:2569401Därför du aldrig kommer köpa KTM...Springa är väl inte din grej...HAHAHAHA
Lägg av nu, du springer la inte.Fastway skrev:2573939Har faktiskt börjat med det nu! (Så Husaberg börjar att få grepp om mig nu eftersom mek intresset ochså har ökat Och mc åkningen har minskat. Du vet ju själv hur Stefan ser ut.(Vältränad och konditionsstark) Det måste väl bero på Husan eller?
Jag kände det på mig.... du har spanat in migFastway skrev:2573939Har faktiskt börjat med det nu! (Så Husaberg börjar att få grepp om mig nu eftersom mek intresset ochså har ökat Och mc åkningen har minskat. Du vet ju själv hur Stefan ser ut.(Vältränad och konditionsstark) Det måste väl bero på Husan eller?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|