Duke Gollum skrev:2635436Har börjat fundera nu...
Jag hade funderingar på det men om de nu vill ha 3000 bara för frakten av hojen så har jag nog inte råd, utan att räkna speciellt noga känns det som det blir några tusen dyrare att flyga än att bila ner?Olof Eriksson skrev:2635549Vilka har tänkt sig att flyga ner? Jag skulle behöva hyra en hyrbil men eftersom man inte är i närheten av 25 år så går det inge vidare. Tänkte flyga te madrid eftersom det är billigare (1100 tor) och för att det kan va kul att se staden å landet lite mer! Ca 30 mil å köra till fortuna sen, typ bara motorväg så det går fort.
Nja, jag tror det blir ganska precis lika. 800 mil blev det för oss och det x1,5 för antal liter diesel och sen dieseln över 10kr, dvs 12000 bara för resan me bil.marcus56 skrev:2636028Jag hade funderingar på det men om de nu vill ha 3000 bara för frakten av hojen så har jag nog inte råd, utan att räkna speciellt noga känns det som det blir några tusen dyrare att flyga än att bila ner?
Tror det var minst 2000 i vägavgifter och färjan minns jag inte, men tror det var nån tusing eller så ocksåmarcus56 skrev:2636118Jag får väl fundera lite till, är det nåt som jag aldrig gillat så är det åka bil/buss långt, brukar tröttna efter 20-30 mil.
Flyg isf skulle få bli Alicante, slippa åka bil i Spanien och prisskillnaden borde tas igen i insparade mil. Tror dock på minst 6500kr plus resorna inom Sverige.
Köra ner kostar det 12000 plus hur mycket färje-/vägavgifter?
Supermoto-rider skrev:2638307Nu är Spanien-lägret fullt , nya anmälda sättes upp som reserver , det brukar alltid vara några som måste lämna återbud av olika anledningar .
37 förare som troligtvis kommer att delas in i tre grupper efter kunnande ,
en lägerledare , tre tränare och en hjälptränare .
Det blir 42 supermoto-hojar på samma läger , det kommer att bli ett riktigt "tryck" på lägret .
Nej för bövelen gör inte det Ola. Jag måste ju jobba ihop pengarna! Fast kan du fixa det också så låt gåLennartsson skrev:2638422LÄÄÄÄNGTAR.... Du som fixar allt Ola.... Kan du inte ordna så det blir typ 10 Mars i morgon???
Jag får väl fundera lite till, är det nåt som jag aldrig gillat så är det åka bil/buss långt, brukar tröttna efter 20-30 mil.
Flyg isf skulle få bli Alicante, slippa åka bil i Spanien och prisskillnaden borde tas igen i insparade mil. Tror dock på minst 6500kr plus resorna inom Sverige.
Köra ner kostar det 12000 plus hur mycket färje-/vägavgifter?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|