Vilka tänker/funderar på att åka på Spanienlägret 2007

crf_450

Ny medlem
Gick med
19 Mar 2006
Hoj
honda crf 450 suzuki lt500. mustang mamba. flaka 125cc
Today we have riding bade cross bana och motardbana....Forst nagra timmar pa molena sen pa fortuna.... Se om vi far upp lite bilder nu. Det har tagits 300 bilder nu ska dom bara in i datorn med. I dag var det dock bara 23 grader varmt. I morgon ska vi kora motard i Velena...

Efter manga forsok att fa in bilder ger vi nu upp.... Men kan saga det var grymma flygturer pa cross banan med bade motarden och crossen i dag. Jonas har nog aldrig haft sa mycket luft under hjulen. Sa forbered er mentalt pa langt ner till marken.

Pa motardbanan i Fortuna blev det sen dryga timmens shakedown och lite finjusteringar for att i slutet av dagen lagga lite riktigt feta slajdar...

Ja vi har bra, ja vi tycker livet ar rattvist, ja vi blir bruna och sist men inte minst har vi riktigt riktigt kul. Men vi langtar oxa efter er som ska joina oss... Vad vantar ni pa???? Kom hit......

(ni kan ju messa ola och fraga om hans nya magura bromsar tar bra:crash )

ja länkar som ett svin. men nu är de inte långt kvar, åker på fredag morgon. ÄNTLIGEN !!!:yoparty :tummenupp

Today we have riding bade cross bana och motardbana....Forst nagra timmar pa molena sen pa fortuna.... Se om vi far upp lite bilder nu. Det har tagits 300 bilder nu ska dom bara in i datorn med. I dag var det dock bara 23 grader varmt. I morgon ska vi kora motard i Velena...

Efter manga forsok att fa in bilder ger vi nu upp.... Men kan saga det var grymma flygturer pa cross banan med bade motarden och crossen i dag. Jonas har nog aldrig haft sa mycket luft under hjulen. Sa forbered er mentalt pa langt ner till marken.

Pa motardbanan i Fortuna blev det sen dryga timmens shakedown och lite finjusteringar for att i slutet av dagen lagga lite riktigt feta slajdar...

Ja vi har bra, ja vi tycker livet ar rattvist, ja vi blir bruna och sist men inte minst har vi riktigt riktigt kul. Men vi langtar oxa efter er som ska joina oss... Vad vantar ni pa???? Kom hit......

(ni kan ju messa ola och fraga om hans nya magura bromsar tar bra:crash )

ja länkar som ett svin. men nu är de inte långt kvar, åker på fredag morgon. tjuv träna inte för mycket nu bara. :yoparty :tummenupp

Last edited:

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
En hög med YamahaYZor men nu även en R6-08....
I dag har det varit blasigt och molnigt.... Men 20 grader i alla fall... kort 1,5 timmar pa en gokartbana...Riktigt kul....

Dags ni kommer ner nu..... hehe

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
:fatta!
I dag har det varit blasigt och molnigt.... Men 20 grader i alla fall... kort 1,5 timmar pa en gokartbana...Riktigt kul....

Dags ni kommer ner nu..... hehe

Nu får du ta och ge dig. Vill inte höra mer. :fatta! Hade jag vetat om att man hade kunnat åka ner tidigare så hade jag oxå tidigarelagt min avresa. :machinegu

Lägg gärna upp lite bilder, för jag tror att du ljuger och sitter kvar i ditt garage och väntar på att få åka. :arsele

Har du bilder så vore det nice. :pannkyss

crf_450

Ny medlem
Gick med
19 Mar 2006
Hoj
honda crf 450 suzuki lt500. mustang mamba. flaka 125cc
:fatta!

Nu får du ta och ge dig. Vill inte höra mer. :fatta! Hade jag vetat om att man hade kunnat åka ner tidigare så hade jag oxå tidigarelagt min avresa. :machinegu

Lägg gärna upp lite bilder, för jag tror att du ljuger och sitter kvar i ditt garage och väntar på att få åka. :arsele

Har du bilder så vore det nice. :pannkyss

äntligen nu åker vi ner och kollar banorna o värmen.

Vargen

#48 Kungaklassen
Gick med
5 Apr 2006
Hoj
KTM 450 SMR -06, KTM 525 EXC/SM -03
Åker hemifrån nu. Planet går om 22h...GÖTT!! Änligen är det dags....:yoparty

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Packar ner datorn nu jag... Mitt plan går kl 8 på söndag morgon...

Hångel på er tills vi ses i espanjana

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
En hög med YamahaYZor men nu även en R6-08....
Hade mer an garna lagt upp bilder for da hade ni tagit nasta mojliga plan hit.... I dag har vi kort gokartbana i Benidorm... Stralande sol och ca 24 grader....

Borjar dyka upp folk har nu..... Sa skynda ner nu alla....

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Hade mer an garna lagt upp bilder for da hade ni tagit nasta mojliga plan hit.... I dag har vi kort gokartbana i Benidorm... Stralande sol och ca 24 grader....

Nu har mitt paket kommit, så nu kan jag oxå åka. :yoparty

Bifogat

• Picture 009.jpg
    Picture 009.jpg
    84.8 KB · Visningar: 42

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Hoj
Nu har mitt paket kommit, så nu kan jag oxå åka. :yoparty

Är det nya motorn eller? ;)

Är på hotellet nu, ett dygn här och sedan är vi påväg till spanien :D

Förövrigt skulle jag kunna stanna i sthlm och träna. Såhär ser det ut ute när vi börjar träna uppe i norrland.

fetsladd

Ny medlem
Gick med
29 Nov 2004
Hoj
SUZUKI RMZ-450 Supermotard
Bilder ?

Lennardosson kan du ge datorn till nån som kan hantera den så vi blekfisar i regnet kan få se lite va som händer ? ALL IN som sagt !

Eifrem borde va framme nu och bröderna Stambeck kommer på Söndagnatt eller Måndag morgon , stannade i tyskland för en tävling idag Lördag.

Crille "Teamshäffer"
Suzuki Team 1

Bifogat

• john4tlågupplöst.jpg
    john4tlågupplöst.jpg
    107.8 KB · Visningar: 94
Last edited:

Rancid-Racing

#147 Gillisson
Gick med
1 Jul 2005
Hoj
Ducati 959 Corse, TM450 smx, TM300 en
HA HA!
Ja nu jävlar drar det ihop sig:tummenupp
Bara några få timmar kvar...
Hoppas det snöar,regnar,blåser och är riktigt skitkallt i SWE ca 4 veckor nu:blah

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
HA HA!
Ja nu jävlar drar det ihop sig:tummenupp
Bara några få timmar kvar...
Hoppas det snöar,regnar,blåser och är riktigt skitkallt i SWE ca 4 veckor nu:blah

Ingen skadeglädje tack. :D Det kan man få fan för senare under säsongen. Ha ha, hoppas vintern komer tillbaka. :arsele

Nu är vi hemma hos Yasha, vi får skjuts till Arlanda kl fem i morgon. Hur kommer du ner? Flyger du med kl 0700 i morgon bitti?

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Bilderna, när kommer de upp, eller blir det då alla har matat ett par dagar och alla är i upplösningstillstånd här hemma

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Bilderna, när kommer de upp, eller blir det då alla har matat ett par dagar och alla är i upplösningstillstånd här hemma

har kommer `nagra.

Deras datorer suger riktigt fett.
Ska forsoka lite senare.

Vi har haft vilodag idag, dom som ville kunde kora lite pa crossbanan. Det ar varmt o gott har nere. Ingen har gjort sig illa. Peppar peppar. Hamtade Johan Soderstrom pa flyget idag. Imorgon ska vi till en roadracingbana, ska ga riktigt fort dar sags det. En raka langre an highlandcupens raka.

Ha det bra.

Fortsatter att forsoka fa in lite bilder. Det ar ju datorer utan en del viktiga egenskaper som liksom behovs for att lagga in bilder. Internetcafe alà 1980 talet med skarmupplosning pa 4x600 pixlar lasta programmfunktioner, Hotmail som automatiskt kopplar om till spanska, inga F-tangenter, delete knapp osv. :mad:

Last edited:

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
har kommer `nagra.

Ska forsoka lite senare.

Vi har haft vilodag idag, dom som ville kunde kora lite pa crossbanan. Det ar varmt o gott har nere. Ingen har gjort sig illa. Peppar peppar. Hamtade Johan Soderstrom pa flyget idag. Imorgon ska vi till en roadracingbana, ska ga riktigt fort dar sags det. En raka langre an highlandcupens raka.

Ha det bra.

Fortsatter att forsoka fa in lite bilder. Det ar ju datorer utan en del viktiga egenskaper som liksom behovs for att lagga in bilder. Internetcafe alà 1980 talet med skarmupplosning pa 4x600 pixlar lasta programmfunktioner, Hotmail som automatiskt kopplar om till spanska, inga F-tangenter, delete knapp osv. :mad:

Gött att ni har det fint då...
Får väl nöja mig med att kolla på Lisas kort då ni kommer hem då. Var mest lite nyfiken:yoparty

Cupcake

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2006
Hoj
Två st.
har kommer `nagra.

Ska forsoka lite senare.

Ha det bra.

Asch, Lasse bara gnaller, sa farligt ar det inte...;)... Fast visst, liite sega ar de allt, sa det tar val en elefanr-vecka att ladda ner en bild...:D

Jepps, imorgon snabb bana med gruspartier, och igar en kanonkul gokartbana, teknisk med hyfsad raka. I mandags en bana dar jag mumsade en del sand och grus...jag kan skylla pa att det var forsta dagen och att man ar lite ringrostig sedan oktober...:D

Tjohopp fran Spanien och Cupcake. :hej

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Va fan gör ni i Spanien nu? Det har ju precis blivit vår här hemma & träningen drar igång! Då åker ni iväg? :va :7peta :dummer
Ja ja, finns ju folk som gjort dummare saker än så, men dom är lätt räknade. :D

ja ja, jag är väl bara avundsjuk dårå

LeZZe

http://www.lezzeracing.tk/
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
Yamaha 450 SM / YZ 250F
Ja de är bara till att instämma,sol och 15grader och de är helt gratis.:D

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
Tavling imorgon!
Lite skvaller, Micke Stambeck kor fortare an brossan.
John ár inte helt nojd tror han vill ha ut spolingen fran Teamet.
Nar vi var pa Viena trodde vi att det var en engangsforeteelse men nar Micke korde ifràn John pa Foruna forstod vi att det kanske har blivit en rokad pa stabeckarna i àr.

Vadret ar sà bra man kan ònska sig och det gar lite fortare fòr varje dag.
Hoppas fà kòra lite pà orebrobanan nàr vi kommer hem.

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Hoj
Med haelsningar fran Lasse... :tummenupp

Bifogat

• Bild 026.jpg
    Bild 026.jpg
    68.4 KB · Visningar: 86
  • Bild 006.jpg