ecce skrev:ta med mig annars
Näe... o nu har jag köpt ny hoj.... snart ska ni få schpö
ecce skrev:ta med mig annars
Webspy skrev:Näe... o nu har jag köpt ny hoj.... snart ska ni få schpö
Kristian Salö skrev:Ska du klota den i Spanien då?
GIXxXER skrev:robban augustsson blir nog fetgiftig om han kör, han blev ju uppklassad till a förare efter bara 3 tävlingar i rookie 600
visst fasen, a förare får väl inte köra i rookie klassen
Don Quixote skrev:Hehe, neh det är lite det som är grejen med Rookie-klasserna!
spyan skrev:jag har ju b-licens och en vass r6:a så jag får la domenera i rookie 600 ett år till
ecce skrev:Lägg ner nu du kan fan inte få vara kvar .Låt oss utan talang lösa göra upp om saken . Tror själv att det kommer nåra "gatåkare"som kör ***** ur oss dödliga. Annars är nog Pelle K och Ove mina favoriter. Båda har rätt instälning till det hela.
Ps Tackar Peter men som ekonomin ser ut nu ligger jag inte ens med i start fältet ds
Ps2 Micke-bus kan nog överaska om han glömmer att han är gammal och gaggig. ds
ps3 Madmoose sorry gubben, men du får nog finna dig i att vara frånåkt nästa år med, jag lovar att släppa förbi dig på någon träning ds
Spyan enda anledingen att du vann var dinna fultrimm fälgar hadde du varit som oss hade du legat minst på 15 plats.
Den köpte Tony Skog, han bor i närheten av Falkenberg. Han kan bli väldigt het på sin hemmabana i Falkenberg.ecce skrev:Då kommer ju han var i topp nästa år. Vem köpte Pelles hoj då? Den gick ju skapligt så det kan ju bli en kandiat.
Pelle k skrev:Jag tror inte jag kommer att ligga i toppen kanske runt 10:e plats.
Jag tror det blir så här fem i topp
1. Benny F
2.Lasse G nr 80
3.Örjan
4.Zelin
5.Norling
Ja man kan ju alltid hoppas, men kraven ökar ju om du nu ska hålla på och trissa upp förväntningarna.Pelle k skrev:Jag tror inte jag kommer att ligga i toppen kanske runt 10:e plats.
Jag tror det blir så här fem i topp
1. Benny F
2.Lasse G nr 80
3.Örjan
4.Zelin
5.Norling
Pelle k skrev:Ove strunta i och träna eller springer du 3 mil i veckan haha.
Själv har jag träningsförbud så jag kan i lugn och ro ligga på soffan och slappa.
Webspy skrev:... har nu 133hk på slangen....
Tränat när man inte skall träna. jag har fått något skit i bröstet men är snart på g igenecce skrev:Vad har du gjort då torrbrutit och ramlat i garaget ? Nej vad har hänt?
Strandelin skrev:
133 vilda på slangen!! Vad är det för monster du har hittat?
Pelle k skrev:Tränat när man inte skall träna. jag har fått något skit i bröstet men är snart på g igen
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|