Vilka toppar R600 2005?

Strandelin

Medlem
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
Inte just nu
Webspy skrev:
Nybyggd supersport hoj !

CBR600RR - HRC

Kul kul - synd att talangen saknas....

Nybyggd supersport i R600!?!?! :va

Är det du som köper den här som Rookiebuss,
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=13582
i så fall bjuder jag in mig själv till lördagspartyt... :banana

Gör inget att talangen saknas för det kan kompenseras med bra material, dvs topp-5 R600 2005

Webspy
Norlin
Benny
John Doe
Örjan

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
Strandelin skrev:
Gör inget att talangen saknas för det kan kompenseras med bra material, dvs topp-5 R600 2005

Webspy
Norlin
Benny
John Doe
Örjan

haha.... har faktiskt kollat på den... men min budget räcker bara till 125´ bör buss...

Last edited:

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Webspy skrev:
haha.... har faktiskt kollat på den... men min buget räcker bara till 125´ bör buss...

Du vet att jag också knäker extra som RR guru. Jag hjälper dig att samla dinna mentalplusdimetioni-tankar innan ett race. Nu en timme för endast 9999:90.

Hör av dig...

hermes

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
SÅLD
Victor skrev:
Jag tror att det blir något underbarn som kör sitt första år. Annars tror jag att "Hermes" eller vad han heter här på forumet kommer att vara topp fem.
Det är solklart svårast att tippa Rookieklasserna.
jo man tackar för förtroendet. och jag hoppar på topp 5 säsången 2005, man vi får se, jag kör ju trotts allt orginal.

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
Kan halsa att jag just nu e i spanien pa traningslager - o kor typ 12 sek langsammare pa min gammelsukka mot swedie pa hans nya superbike.... sa ni behover inte oroa ihjal er.......

/Anders

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Webspy skrev:
Kan halsa att jag just nu e i spanien pa traningslager - o kor typ 12 sek langsammare pa min gammelsukka mot swedie pa hans nya superbike.... sa ni behover inte oroa ihjal er.......

/Anders

Det har jag inte gjort heller. :tungan

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Webspy skrev:

Åh, jag ÄLSKAR regnet och skiten vi har här i Sverige just nu, fifan för att behöva träna RR och sånt. Usch!

Visst har vi det bra här hemma?

(Vem vinner kraschligan där nere?)

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
Det finns inga snygga tjejer i spanien... det enda som var snygg var mikaela som kör 125jr - hon e 12 år.... alla andra såg mer eller mindre ut som skit.

Inga vurpor.... förutom Salö som ramlade av hojen när han skulle ut ur depå-boxen.... han skyller på att det stod någon i vägen.... jaja...

Jag sänkte mina tider med 16 sek under resans gång iaf.... nu behövs bara lite mer mod o mycket bättre fysik - sen jävlar !

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Webspy skrev:
Det finns inga snygga tjejer i spanien... det enda som var snygg var mikaela som kör 125jr - hon e 12 år.... alla andra såg mer eller mindre ut som skit.

Inga vurpor.... förutom Salö som ramlade av hojen när han skulle ut ur depå-boxen.... han skyller på att det stod någon i vägen.... jaja...

Jag sänkte mina tider med 16 sek under resans gång iaf.... nu behövs bara lite mer mod o mycket bättre fysik - sen jävlar !

tjena malena det var ju en stor sänkning grattis :tummenupp . Men du har väll aijtomait på den där hojen va :7peta

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
ecce skrev:
tjena malena det var ju en stor sänkning grattis :tummenupp . Men du har väll aijtomait på den där hojen va :7peta

haha....

Snart får jag min nya hoj.... då ska jag sänkta lite till...

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår