max350
Yamaha RD-2Takt
- Gick med
- 23 Jan 2006
- Hoj
- 83 Yamaha RD350 MT Racing 60c, Strömsholm 4800 B&R Cyclepro 50cc Race Bullit 50cc Sundeam Speedmaster 60cc
Tråden och omröstningen var bara semi-seriös från min sida. Men det är faktiskt intressant att se vad folk har röstat på och skrivit. 127 stycken som har röstat, är ju ganska mycket.
Quote of the day
Ja om vi ska ta mitt/mina hojval då (är trotts allt trådskapare av denna tråd).
Jag hade både en Kawasaki ZR-7S och en Honda NX 650 Dominator.
Tyckte att de kompletterade varandra hyfsat bra. Tyvärr var det en runda förra året med kawan där jag bommade det där med att de svarta runda sakerna ska vara neråt. Nu har jag bara hyndan kvar.
Den är kul att köra på grusvägar och råka komma in på får-man-köra-här? ställen. Asfalt går naturligtvis också att köra, men känns som den i första hand är gjord för grusväg. Jag är lite sugen på något som är bättre på asfalterade vägar, men av ekonomiska skäl kommer jag nog inte byta denna säsongen. Tyvärr har jag inte råd att köpa en nästan ny hoj, 2 skinnställ och 2 allväderställ.
Gör dom det när du vill eller spontant ?
Tydligen är det 3st som önskar att det inte var så.
(Om de nu inte röstade ironiskt)
Vad tycker du att det är?
Eftersom det är ganska omöjligt( eller betydligt svårare) att driva ett helt renodlat "sporthojsforum" rent medlemsmässigt blir forumet för " tråkigt" flyr den ´stora massa till annat. Har själv den erfarenheten av forum http://svenskard.egetforum.se/ det blir en liten klick som håller igång forumet med intressanta project och diskutioner, när dom försvinner så dör forumet tråkigt nog ut
Jag tycker SH är bra som det är idag