då köper du en gammel2t och slipper vara rädd om den.
Varför ska man inte vara rädd om grejerna? Isf behöver man inte tjura när den blir snodd eller något?
Visst man kanske inte ska va för rädd då blir inge kul.
då köper du en gammel2t och slipper vara rädd om den.
Precis som Niklas säger, RS är 2-t och har dubbelt så mycket effekt, YZF:en är 4-t, men mycket snyggare.
Varför inte köpa en Mito? Den är snyggare än RS, mer effekt än både RS och YZF.
Varför ska man inte vara rädd om grejerna? Isf behöver man inte tjura när den blir snodd eller något?
Visst man kanske inte ska va för rädd då blir inge kul.
Kööööööööööp!Köp Mito! Man får helt nya för 39 000 kr.
http://www.blocket.se/vi/13724606.htm?ca=23_10_s
Riktigt prisvärd! Det borde vara straffbart att inte välja denna före Aprillian och Yamahan.
Den jag länkar till är helt ny. 0 mil på mätaren.ja men jag vill inte ha en gammal jag vill ah en snygg motorcykel som går fort och jag är inte så himla rädd för att den ska gå sönder jag vill bara inte ta söder den på ett så onödigt sätt som att stegra över eller något liknande![]()
du kan ju fan inte åka runt å vara rädd för att få minsta repa. de gjorde jag med min moppe.... när jag klota crmen va de typ attans bananskal över att de blev lite repor på mitt en vecka gamla rör. resten sket jag fullständigt i.
grejerna skall användas....
Den jag länkar till är helt ny. 0 mil på mätaren.
Det blir inte mer prisvärt än det.
Och jag lovar dig. Det är en av dom 125r som går snabbast.
Sluta moppefucka dig!men tycker ni att mitorna är snygga jag kan inte se att de är snygga de går inte:/ men är det någon som vet var man kan köpa trimm till en rs???
Ja, det verkar ju så på honom iaf.Från person till person, sen så är jag inte rädd för min hoj men jag har respekt för den dels för att jag inte vill att den ska paja, och jo jag har lite som skavanker på min hoj. Sen vet jag inte om du vill ha ett bra pris för din hoj när du säljer den sen men det vill jag iaf och att den ska va fräsh då.
50 000 är ganska mycket pengar iaf för mig, och då är man ju lite försiktigare än med något som kostar tex 5000?
Det är bara snabbhet som räknas.![]()
men tycker ni att mitorna är snygga jag kan inte se att de är snygga de går inte:/ men är det någon som vet var man kan köpa trimm till en rs???
men varför är det så jääävla brottom med trimm/effekt?!men tycker ni att mitorna är snygga jag kan inte se att de är snygga de går inte:/ men är det någon som vet var man kan köpa trimm till en rs???
precis!Sluta moppefucka dig!
Köp en och kör lite med innan du ska fixa trimmrör å allt vad det heter...
Ja, det verkar ju så på honom iaf.
Köp Mito för helvet!!!11!
Och riktigt bra pris med 39K för en helt ny.ja tjöp förfan! dom är lätt snabbast och bäst![]()
Från person till person, sen så är jag inte rädd för min hoj men jag har respekt för den dels för att jag inte vill att den ska paja, och jo jag har lite som skavanker på min hoj. Sen vet jag inte om du vill ha ett bra pris för din hoj när du säljer den sen men det vill jag iaf och att den ska va fräsh då.
50 000 är ganska mycket pengar iaf för mig, och då är man ju lite försiktigare än med något som kostar tex 5000?
Det är bara snabbhet som räknas.![]()
men tycker ni att mitorna är snygga jag kan inte se att de är snygga de går inte:/ men är det någon som vet var man kan köpa trimm till en rs???
Och riktigt bra pris med 39K för en helt ny.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |