vilken är bäst och snyggast?

Status
Ej öppen för fler svar.

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
varför vill alla ha en mito? är det ingen som tycker jag ska köpa en rs?

Varför vill du ha nåt som alla andra har? En Mito ser du inte ofta på vägarna, medans man ser en RS vääldigt ofta när man är ute.
Köp Miton för 39k sprillans ny, Vad fan fanns det inga såna erbjudanden när jag skulle köpa 125a för? :näsblod

Och som Tewdie sa, kolla på Miton i verkligheten, så mycket snyggare IRL, jag blev helt förvånad när jag såg min Mito för första gången, jag såg ungefär ut som det här töntflinet --> :)

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Åk och kolla på hojarna du är intresserad av istället för att virra.

Gröön

Trivs på banan!
Gick med
20 Nov 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 -08 Banhoj, GSX-R 750 Banhoj
Varför vill du ha nåt som alla andra har? En Mito ser du inte ofta på vägarna, medans man ser en RS vääldigt ofta när man är ute.
Köp Miton för 39k sprillans ny, Vad fan fanns det inga såna erbjudanden när jag skulle köpa 125a för? :näsblod

Och som Tewdie sa, kolla på Miton i verkligheten, så mycket snyggare IRL, jag blev helt förvånad när jag såg min Mito för första gången, jag såg ungefär ut som det här töntflinet --> :)
Ja man glömmer aldrig när man ser en/sin Mito för första gången! Man blir liksom...såld direkt:kär

Men som sagt kolla på hojarna o sen känn efter vilken som passar dig bäst:)

Självkalrt en Mito...:Rockbanan

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Hoj
Ja man glömmer aldrig när man ser en/sin Mito för första gången! Man blir liksom...såld direkt:kär

Nämen sedär! En till som upplevde samma sak. Då lär det ju stämma.
Det skall även tilläggas att första gången jag såg en RS så fick jag inte samma känsla, inte ens i närheten, men för att alla RS-åkare inte ska söka upp mig och döda mig så säger jag även; Det är en smaksak!

Menee.. Vem gillar inte Italiensk design? :va Speciellt Tamburinis...

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Hoj
Kawa 636 -03
Nämen sedär! En till som upplevde samma sak. Då lär det ju stämma.
Det skall även tilläggas att första gången jag såg en RS så fick jag inte samma känsla, inte ens i närheten, men för att alla RS-åkare inte ska söka upp mig och döda mig så säger jag även; Det är en smaksak!

Menee.. Vem gillar inte Italiensk design? :va Speciellt Tamburinis...
Det blir så när man ser en Mito för första gången. :fakta

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Kanske inte billig, den är snygg och så, men gillar den inte iaf. No offense mot er som kör nya RS, men känns som att många som har den är sånna som får den av pappa och skickar på verkstad när något händer. Gillar Miton, känns mer... riktig eller något.

Kan inte förklara, men det är en uppfattning jag har.
Aprillian är mer moppe. Den försöker verkligen flörta med moppefuckona med fräcka dekaler osv.

Miton är, precis som du säger, mer äkta. Det är liksom pjuuuure racing! Inga dekaler som bara är fina första veckan utan tidlös design som alltid håller.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
aldrig funderat på att kanske testa köra någon av dom? eller litar du blint på vad vi skriver? :confused:

Precis vad jag sade, spelar roll vilken som är snyggast, om en 4t är snyggast av alla 125:eek:r (är dom ju inte, brukar va så jälla klena) skulle man ju inte ha en ändå, för det är ca 7 gånger mer körglädje med RS.

(och 9 gånger mer med mito)

Men som sagt, far och titta på och provkör allt du hittar när du tagit kortet, absolut bästa lösningen.

Tyckte också som dig när jag skulle köpa 125:a, men efter att provat mito och RS och fick mito lite billigare, så... Ja, jävlar. Visst fan blidde det mito, nu har jag en RS iaf, för miton blev lite, öh, den dog, och kan efter att ha kört båda rätt mycket intyga att jag gärna byter tebaks. Men, om du gillar RS bättre är det inget fel på det heller, pröva båda innan du bästämmer dig åtminståne.

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Hoj
Kawa 636 -03
Eller kör den för första gången :tuttar
Beror på vad man har kört innan... Men visst. :)

Aprillian är mer moppe. Den försöker verkligen flörta med moppefuckona med fräcka dekaler osv.

Miton är, precis som du säger, mer äkta. Det är liksom pjuuuure racing! Inga dekaler som bara är fina första veckan utan tidlös design som alltid håller.
Genuin var nog order jag skulle ha. :fakta

Last edited:

krawe

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2007
Hoj
Ktm 660 -04, Yamaha xs 400 Bobber
ej grabbar jag tror jag börjar att ändra mig den är faktiskt rätt så snygg ju:)
http://www.blocket.se/vi/13952245.htm?ca=18_s denna såg ju faktiskt j"vligt snygg ut det kanske blir en mito endå då den kanske är snyggare i verkligheten:)den gula var j"vligt finn johansson:) men när ska du sälja den då jag skulle vilja köpa en i vår typ jag tycker din va j"vligt het:)

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
http://www.blocket.se/vi/13952245.htm?ca=18_s denna såg ju faktiskt j"vligt snygg ut det kanske blir en mito endå då den kanske är snyggare i verkligheten:)den gula var j"vligt finn johansson:) men när ska du sälja den då jag skulle vilja köpa en i vår typ jag tycker din va j"vligt het:)
:rofl

Gröön

Trivs på banan!
Gick med
20 Nov 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 -08 Banhoj, GSX-R 750 Banhoj
:fakta

Du börja fatta va det är som gäller...

Du kan få köpa min till våren också!:hihi

himmel

jäjäjä
Gick med
7 Oct 2006
Hoj
hornet 600

:D rolig kille

lycka till med bakljuset och körkortet :tummenupp

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Hoj
Kawa 636 -03
Haha.

Ja, du tog ju iaf. tillvara på de råd vi gav dig. Nu är det bara att sticka iväg och kika på en. ;)

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Hoj

Yeey, min gamla :banana

Jag kan säga att den är tokfräsch och går riktigt bra, trimmad och klar, så du slipper ju trimma :tummenupp

Helt klart värd de där 28k, jag fick 35 när jag sålde den och det var ca 1 månad sen. :näsblod

btw, checka; www.bikepics.com/members/harnborg/95mito125

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...