Vad har du för budget?
Räknat in ställ och körkort?
För miton är som redan påpekat till salu för ett skitbra pris...
undrar fortfarande
![Tungan :tungan :tungan](/img/smilies/crazya.gif)
Vad har du för budget?
Räknat in ställ och körkort?
För miton är som redan påpekat till salu för ett skitbra pris...
Nej, han fattar ju inte att han ska ha en Mito.aldrig funderat på att kanske testa köra någon av dom? eller litar du blint på vad vi skriver?![]()
varför vill alla ha en mito? är det ingen som tycker jag ska köpa en rs?
Ja man glömmer aldrig när man ser en/sin Mito för första gången! Man blir liksom...såld direktVarför vill du ha nåt som alla andra har? En Mito ser du inte ofta på vägarna, medans man ser en RS vääldigt ofta när man är ute.
Köp Miton för 39k sprillans ny, Vad fan fanns det inga såna erbjudanden när jag skulle köpa 125a för?![]()
Och som Tewdie sa, kolla på Miton i verkligheten, så mycket snyggare IRL, jag blev helt förvånad när jag såg min Mito för första gången, jag såg ungefär ut som det här töntflinet -->![]()
Ja man glömmer aldrig när man ser en/sin Mito för första gången! Man blir liksom...såld direkt![]()
Det blir så när man ser en Mito för första gången.Nämen sedär! En till som upplevde samma sak. Då lär det ju stämma.
Det skall även tilläggas att första gången jag såg en RS så fick jag inte samma känsla, inte ens i närheten, men för att alla RS-åkare inte ska söka upp mig och döda mig så säger jag även; Det är en smaksak!
Menee.. Vem gillar inte Italiensk design?Speciellt Tamburinis...
Det blir så när man ser en Mito för första gången.![]()
Vem gillar inte Italiensk design?Speciellt Tamburinis...
Aprillian är mer moppe. Den försöker verkligen flörta med moppefuckona med fräcka dekaler osv.Kanske inte billig, den är snygg och så, men gillar den inte iaf. No offense mot er som kör nya RS, men känns som att många som har den är sånna som får den av pappa och skickar på verkstad när något händer. Gillar Miton, känns mer... riktig eller något.
Kan inte förklara, men det är en uppfattning jag har.
aldrig funderat på att kanske testa köra någon av dom? eller litar du blint på vad vi skriver?![]()
Beror på vad man har kört innan... Men visst.Eller kör den för första gången![]()
Genuin var nog order jag skulle ha.Aprillian är mer moppe. Den försöker verkligen flörta med moppefuckona med fräcka dekaler osv.
Miton är, precis som du säger, mer äkta. Det är liksom pjuuuure racing! Inga dekaler som bara är fina första veckan utan tidlös design som alltid håller.
ej grabbar jag tror jag börjar att ändra mig den är faktiskt rätt så snygg ju
http://www.blocket.se/vi/13952245.htm?ca=18_s denna såg ju faktiskt j"vligt snygg ut det kanske blir en mito endå då den kanske är snyggare i verklighetenden gula var j"vligt finn johansson
men när ska du sälja den då jag skulle vilja köpa en i vår typ jag tycker din va j"vligt het
![]()
http://www.blocket.se/vi/13952245.htm?ca=18_s denna såg ju faktiskt j"vligt snygg ut det kanske blir en mito endå då den kanske är snyggare i verklighetenden gula var j"vligt finn johansson
men när ska du sälja den då jag skulle vilja köpa en i vår typ jag tycker din va j"vligt het
![]()
![]()
Haha.ej grabbar jag tror jag börjar att ändra mig den är faktiskt rätt så snygg ju
![]()
![]()
Eller hur.grupptryck is the shit![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |