vilken är bäst och snyggast?

Status
Ej öppen för fler svar.

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
Eller hur. :hihi

Vi gav honom ett ganska enkelspårigt tips allihop, så det vore ju fan om det inte gjorde nån nytta. :hihi
Ja visst, men att låtsas som att han själv har insett det och ändrat sig e väl lite väl:hihi

krawe

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2007
Hoj
Ktm 660 -04, Yamaha xs 400 Bobber
aa det var nog mäst ni som gjorde att jag började tvivla och alla på detta forum säger ju att den är bäst och när man tänker efter så är det nog mer värt att lägga så mycket pengar på något annat istället t.ex. bil:)så jag ska försöka kolla på en sådan snart ni kan ju tips på vad jag ska kolla på som är viktigt t.ex något i motorn:)

Jönsson1

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Hoj
En lagom stor.
varför vill alla ha en mito? är det ingen som tycker jag ska köpa en rs?

Därför att miton är en riktig motorcykel.
Aprilian är en trimmad rs50.

aa det var nog mäst ni som gjorde att jag började tvivla och alla på detta forum säger ju att den är bäst och när man tänker efter så är det nog mer värt att lägga så mycket pengar på något annat istället t.ex. bil:)

Med den inställningen till att spara pengarna till bil då är man inte ett dugg intresserad av hojåka.

Köp en RD125 Yamaha -1982 kör med den ett tag och se hur det känns så slipper du stå där senare med en osäljbar RS125.

Last edited:

krawe

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2007
Hoj
asså alla e ju så petiga med vad jag skriver här ju:( de är jobbigt:( jag menar det är mycket mer värt att lägga ut pengar på " te.x bil" sa jag ju roligt att komma runt med en 125 hela livet:tummenupp

Last edited:

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Hoj
Kawa 636 -03
Ja visst, men att låtsas som att han själv har insett det och ändrat sig e väl lite väl:hihi
:hihi

aa det var nog mäst ni som gjorde att jag började tvivla och alla på detta forum säger ju att den är bäst och när man tänker efter så är det nog mer värt att lägga så mycket pengar på något annat istället t.ex. bil:)så jag ska försöka kolla på en sådan snart ni kan ju tips på vad jag ska kolla på som är viktigt t.ex något i motorn:)
Bästa tipset är nog att skita i alla andra och testa sig fram själv. ;)

Kanske lite segt att köpa något man inte gillar. :näsblod

Edit: Ska du kolla på en begangnad Mito, kolla all el noga. Annars det vanliga, vet säljaren vad ha pratar om? Verkar hojen onödigt sliten? Hur är däcken? Drivpaket? Etc...

Last edited:

krawe

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2007
Hoj
tack:) det ska jag tänka på

http://www.blocket.se/vi/13952245.htm?ca=18_s tycker ni att den är värd 28000:- den värkar vara j"vligt nice asså jag älskar den värkligen eller den gula johanssons men den är väll inte tillsalu den är ju också snygg vilken skulle ni ha valt om de låg ute på blocket?

Last edited:

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Den är LÄTT värd 28K:)

krawe

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2007
Hoj
vilken skulle du ha köpt av den gula och den röda? för johansson sa ju att han skulle sälja sin:)

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
vilken skulle du ha köpt av den gula och den röda? för johansson sa ju att han skulle sälja sin:)
Jag gillar den röda mer, iof aldrig sett en gul men..

Sen ser härnborgs riktigt fräsch ut!
:banana

krawe

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2007
Hoj
aa jag tycker den blänker riktigt finnt och i hans beskrivningar ser det ut som han har varit väldigt noga med den och väldigt seriöst trimmning:)

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..

Jag skulle köpt den röda, självklart för att jag har haft den men iaf, den är i extremt bra skick, jag ångrar att jag sålde den. :(

Och 28k är den LÄTT värd, bara trimmet kostar uppemot 10k,
Som sagt, skicket kan du absolut inte pruta på iaf. Det sa han som köpte den av mig med.

Kollade du länken jag skickade? Där har du fler bilder på Miton, den som är i annonsen är inte så bra enligt mig.
www.bikepics.com/members/harnborg/95mito125/ - Kolla sida 2 för de bästa bilderna.

aa jag tycker den blänker riktigt finnt och i hans beskrivningar ser det ut som han har varit väldigt noga med den och väldigt seriöst trimmning:)

Tro mig, allt jag gör gör jag väldigt noga, allt som plockas av hojen viras in i en handduk, jag använder handskar när jag mekar, inte en pryl får vara skitig.
Så, den är i bra skick.

Last edited:

krawe

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2007
Hoj
har du sålt den då kan jag ju inte köpa den:( den var ju skit fin ju:(((

krawe

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2007
Hoj
yes gutt:) tycker ni jag ska köpa en nu innan kortet eller vänta innan jag tagit det för den kanske är borta då menar jag för denna verkar vara rätt bra:)

Johanssson

The One And Only
Gick med
13 Nov 2006
Hoj
Cagiva Mito Evo (såld)
jag hade köpt den om jag
hade varit du... för då vet du att du får en riktigt välskött o väldigt fin/rolig hoj:D

Men om man köper den får du inte smutsa ner den... då blir härnborg ledsen:(

krawe

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2007
Hoj
jag är väldigt noga med mina grejer så jag skulle inte smutsa ner den i onödan:) eller vurpa.

wINBLAD

nu ska vi bomba uta ba helVETE här asså!
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
TTR, NSR
jag är väldigt noga med mina grejer så jag skulle inte smutsa ner den i onödan:) eller vurpa.

Hehe du bestämmer i förväg att du inte ska vurpa? Det ska jag oxå börja göra:D.Sen blir jag lite fundersam när du skriver först att du tycker miton är ful, och nu älskar du den :va Aja, jag skulle köpt den röda iaf, kanske inte lättaste uppkörningshojen men vafan det funkar :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll